Deila Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 (endret) I grunn bare alt en vanlig kunde kan finne på å spørre om i butikk, så tar forhandler kontakt, forhandlere som ikke vet eller ikke får til noe og tar kontakt siden han møter på en feilmelding eller lurer på noe vedrørende kundeforholdet osv. Endret 1. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Da har jeg sett ferdig "Up in the air" Skriver muligens en anmeldelse i morgen, likte den godt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Da har jeg sett ferdig "Up in the air" Skriver muligens en anmeldelse i morgen, likte den godt Flott(?) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Flott(?) Anna Kendrick spilte i filmen, hun er en godjente! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): hun er en godjente! Hvordan går det med denne listen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Da har jeg sett ferdig "Up in the air" Skriver muligens en anmeldelse i morgen, likte den godt Tror ikke jeg har hørt om den filmen engang. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Hvordan går det med denne listen? Blir stadig utvidet, har mistet litt oversikten (!) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 7 minutes ago, dengelgen said: Da har jeg sett ferdig "Up in the air" Skriver muligens en anmeldelse i morgen, likte den godt Du liker litt sånn romantiske greier du, elgen! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Er det den med Geirge Clooney. Husker det var en milf med der. Hva het hun igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg har hørt om den filmen engang. Nei, ikke jeg heller før i fjor eller noe slikt -den er fra 2009 og ble nominert til 6 Oscars -fikk ingen da..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Er det den med Geirge Clooney. Husker det var en milf med der. Hva het hun igjen. Vera Farmiga du tenker på? Flott stump! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Du liker litt sånn romantiske greier du, elgen! Er litt mer drama denne da og synes foto var glimrende (alle bildene fra lufta) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Hva skjedde i stad Ale? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 1 minute ago, dengelgen said: Vera Farmiga du tenker på? Flott stump! Hun er veldig deilig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hun er veldig deilig. Vera er en godjente! (Ny på listen i dag ) Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Just now, Stormoen33 said: Hva skjedde i stad Ale? Skulle poste en twittermelding fra Jimenez hvor han skrev at han hadde det bra. Klarte ikke å få twittermeldingen opp sånn som Snikpellik gjør det i United-tråden. Gikk inn på «insert other media» også feiltrykket jeg på et bilde jeg postet i en PM-gruppe her inne for typ 8 måneder siden. Får lære meg twitter embed. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Beklager, men dere er jo off topic ift. tråden. Det går jo bare i on topic ift. kvinner. Sløvsækka!!! Endret 2. desember 2020 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Skulle poste en twittermelding fra Jimenez hvor han skrev at han hadde det bra. Klarte ikke å få twittermeldingen opp sånn som Snikpellik gjør det i United-tråden. Gikk inn på «insert other media» også feiltrykket jeg på et bilde jeg postet i en PM-gruppe her inne for typ 8 måneder siden. Får lære meg twitter embed. Ok, alle kan gjøre feil. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Tror jeg kvelder! Titte litt på titteboxen bare før leggetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg