SirJames™ Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Løvbiffen i dag var unektelig god. Neste gang skal jeg prøve å rulle den inn i en tortillalefse, og lasse på med sauser og tilbehør. NAM Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Kirkegata 16 eller 17 mener jeg. Går dere på monopol-akademiet, og driver og kjøper og selger eiendommene rundt? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Flott, ikke umulig jeg sjekker ut! Faktisk usikker på om jeg i det hele tatt har vært på biblioteket i år. I hvert fall ikke etter 12.mars. Med tre svære gruppeeksamener, så har det blitt mye i høst, men tror faktisk at sist jeg var på biblioteket før det var høsten året før. Veldig tidlig, antageligvis første eksamen i september. Utrolig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Går dere på monopol-akademiet, og driver og kjøper og selger eiendommene rundt? Sjølvsakkt, Nu skl det kjøpast den Kongahus snart Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 For øvrig. Med tanke på hva som lusker, så bør vel denne adressen bort fort. Ikke at det på noen som helst måte truer å avsløre vår identitet, men enkelte har jo vist seg villige til både det ene og det andre. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Just now, Yiddo10 said: Sjølvsakkt, Nu skl det kjøpast den Kongahus snart Dykkar står no på Nedre Slottsgate, og maa betale sytten (17) kg cashewnøtter i leie. Dette maa skje før lille julaften, hvis ikke blir gatenavnet endra til Nedre Sloggigate, for eldre damer med store truser. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sjølvsakkt, Nu skl det kjøpast den Kongahus snart Skl dykkan knyte saman dei daiar oppe på hovudet, slk at De skapar stor forvirring och fengje ein latterleg låg pris? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Dykkar står no på Nedre Slottsgate, og maa betale sytten (17) kg cashewnøtter i leie. Dette maa skje før lille julaften, hvis ikke blir gatenavnet endra til Nedre Sloggigate, for eldre damer med store truser. Nei, Nu har eg aldrig. Dette vil Få dramatiske konsekvenser for denne ellers så livlige gate. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Skl dykkan knyte saman dei daiar oppe på hovudet, slk at De skapar stor forvirring och fengje ein latterleg låg pris? Ja, men sjølsaaaakktt. Samtidig skl eg pynta med mitt finaste Kjola. Natt kjola 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): finaste Bor De i Gabels Gate eller den Nobels Gate, eller begge deler? Jan Thomas er forvirret. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Nå er det zzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Nå er det zzzzzzzzzzzzzzz Jeg er enig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg også. God natt, alle Goofy dudes!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 God natt folkens ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Kris85 skrev (32 minutter siden): God morgen. Enig. Folk legger seg ekstremt tidlig. Skulle nesten tro de jobbet på dagtid. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Granca skrev (2 timer siden): Enig. Folk legger seg ekstremt tidlig. Skulle nesten tro de jobbet på dagtid. En gang la jeg meg før jeg sto opp. Det var den gangen jeg fløy over til en annen tidssone. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Kris85 skrev (17 timer siden): En gang la jeg meg før jeg sto opp. En dag va æ full i fire daga. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Morgen God, alle som har vært full i fire daga!! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg