Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Kan jo alltids ta et seriøst spørsmål for en gangs skyld: kvinnfolk som venner eller fungerer de bare som elskerinner/kjærester også videre?

Det er bare såvidt. Er man alene og det er litt slalombrus inn i bildet, så vil men helst koze litt. ''Da han møtte henne(r)'' har fasiten. Herlig film!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Må nesten si meg enig med Ale her, slike vennskap kan føre til alskens problemer.

Flott. Holder på å gi en langt faen i hele greia nå. Det mest interessante her er at søstera hennes er kjæreste med min beste kompis, men det er bare koselig.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Det er bare såvidt. Er man alene og det er litt slalombrus inn i bildet, så vil men helst koze litt. ''Da han møtte henne(r)'' har fasiten. Herlig film!

Jeg gjorde en tabbe og tok henne med hjem til meg. Håpløst. Aldri, aldri ta med noen hjem. Dra alltid hjem til de.

Lenke til kommentar

Vet at jeg høres paranoid ut og at jeg er i ferd med å miste det, men veldig sjeldent at jeg er ute i samfunnet og jeg ikke har den følelsen av at folk ler av meg. Hva kan gjøre mot noe sånt? Ofte så utspiller det seg slik at jeg ser en pen jente, ho kommer mot meg.. får et smil på munnen og ser ut som hun er iferd med å le når ho går forbi meg. Skjedde to ganger i går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...