Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Min guilty pleasure er fritidssko. Har hele gangen full, kun plass til ett par for besøkende.

Jeg er ganske der selv, men har sikkert ikke like mange som deg. Seks par akkurat nå. Elsker å kjøpe hvite fra Nike eller Fred Perry. Har også en guilty pleasure når det gjelder solbriller. Har vel akkurat nå fem par. Når jeg tenker meg om har jeg ganske mange gensere også. Kjøper som oftest det dyre av en eller annen grunn, men er flink til å vente til det er på tilbud.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Yiddo10 said:

Jeg er ganske der selv, men har sikkert ikke like mange som deg. Seks par akkurat nå. Elsker å kjøpe hvite fra Nike eller Fred Perry. Har også en guilty pleasure når det gjelder solbriller. Har vel akkurat nå fem par. Når jeg tenker meg om har jeg ganske mange gensere også. Kjøper som oftest det dyre av en eller annen grunn, men er flink til å vente til det er på tilbud.

Skulle tro vi ble skilt ved fødselen 😎

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jau,

men sjøSakt. De kan få være med å se neste gong eg skl i den Jakke butikk

Herreekvipering er så kjedeligt. Eg kaupa sjølvsagd adle mine klædebons på det Kondomeri. Vil tru eg heve ein særs originell garderobe.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Har en fornemmelse at du ikke liker denne karen så godt, er jeg inne på noe her?
Lampard mot Mou i morgen! 

De kan være på sporet av noe her. Åååh, herre. Orker ikke å tenke på den kampen. Vet ikke om jeg får sove i natt. Har heldigvis alkoholen klar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...