Stormoen33 Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Gikk på en "smell" og kjøpte ny jakke. Mulig man snart burde sette en stopper når man har ti stykker. Ja Yiddo, nå er det tydeligvis tiden for å sette tæring etter næring ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Min guilty pleasure er fritidssko. Har hele gangen full, kun plass til ett par for besøkende. Jeg er ganske der selv, men har sikkert ikke like mange som deg. Seks par akkurat nå. Elsker å kjøpe hvite fra Nike eller Fred Perry. Har også en guilty pleasure når det gjelder solbriller. Har vel akkurat nå fem par. Når jeg tenker meg om har jeg ganske mange gensere også. Kjøper som oftest det dyre av en eller annen grunn, men er flink til å vente til det er på tilbud. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 F.R. David med Words dette blir bare verre og verre Prøver MTV 90's Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): ny jakke Oakley? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ja Yiddo, nå er det tydeligvis tiden for å sette tæring etter næring ... Jau, meget godt sagt. Men viktig å feire at man snart har juleferie. To uker igjen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Oakley? Det burde det kanskje ha vært, men har lagt min elsk på The North Face og Lyle & Scott når det gjelder jakker. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. november 2020 Forfatter Del Skrevet 28. november 2020 3 minutes ago, Yiddo10 said: Jeg er ganske der selv, men har sikkert ikke like mange som deg. Seks par akkurat nå. Elsker å kjøpe hvite fra Nike eller Fred Perry. Har også en guilty pleasure når det gjelder solbriller. Har vel akkurat nå fem par. Når jeg tenker meg om har jeg ganske mange gensere også. Kjøper som oftest det dyre av en eller annen grunn, men er flink til å vente til det er på tilbud. Skulle tro vi ble skilt ved fødselen 😎 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det burde det kanskje ha vært, men har lagt min elsk på The North Face og Lyle & Scott når det gjelder jakker. Blir De tagen imot med ærefrykt når De entrer jakke-butikker? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skulle tro vi ble skilt ved fødselen 😎 Jau, jeg utelukker ingenting. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jau, meget godt sagt. Men viktig å feire at man snart har juleferie. To uker igjen. Jau, men da er oss einige om at eg er din nye økonomi-rådgjevar. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Blir De tagen imot med ærefrykt når De entrer jakke-butikker? Jau, men sjøSakt. De kan få være med å se neste gong eg skl i den Jakke butikk 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, men da er oss einige om at eg er din nye økonomi-rådgjevar. Flott, detter er den Flottaste nyheit eg har fått siden eg hørede at hanner Jose Mourinho fekk sparken i Tottenham. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Technotronic Pump up the jam nå! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Technotronic Pump up the jam nå! Her faller jeg ut. Fortell gjerne mer. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Flott, detter er den Flottaste nyheit eg har fått siden eg hørede at hanner Jose Mourinho fekk sparken i Tottenham. Eg reknar med at samlefatura er greit, eg gi 20% rabatt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jose Mourinho Har en fornemmelse at du ikke liker denne karen så godt, er jeg inne på noe her? Lampard mot Mou i morgen! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjøSakt. De kan få være med å se neste gong eg skl i den Jakke butikk Herreekvipering er så kjedeligt. Eg kaupa sjølvsagd adle mine klædebons på det Kondomeri. Vil tru eg heve ein særs originell garderobe. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Her faller jeg ut. Fortell gjerne mer. Lytt og nyt? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Eg reknar med at samlefatura er greit, eg gi 20% rabatt. SOLGT! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Har en fornemmelse at du ikke liker denne karen så godt, er jeg inne på noe her? Lampard mot Mou i morgen! De kan være på sporet av noe her. Åååh, herre. Orker ikke å tenke på den kampen. Vet ikke om jeg får sove i natt. Har heldigvis alkoholen klar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg