Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Jeg liker jo ananas på pizza generelt. Bra. Men hvis du skal teste det, så ikke la bananbitene bli med hele steketiden. Da blir de fort svarte. Hvis de ikke er under osten, da. Ellers holder det med et par minutter. Nydelig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): Pizza er overvurdert. Prøv heller skrei med gammelpotet, lever og rogn. Her tar du veldig feil Nightwish! 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): Pizza er overvurdert. Prøv heller skrei med gammelpotet, lever og rogn. Nei, nei, nei! Gammelpotet, nei! Nei, nei, nei! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (Akkurat nå): Nei, nei, nei! Gammelpotet, nei! Nei, nei, nei! Har du prøvd det selv? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Elvis elsket faktisk pizza med banan. Bare man byttet ut pizzaen med loff og peanøttsmør. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Hvordan fikk du tak i den informasjonen? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg spiser jæskla lite potet(sluttet med chips også), men jeg foretrekker faktisk gammelpotet fremfor nypotet. Smaker mindre vassent. Så Nightwish er inne på noe. Som så ofte før. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Har du prøvd det selv? Ut i fra ordene, kan jeg beregne at det mest sannsynlig ikke er godt. Jeg har smakt rogn og lever, og jeg er misfornøyd i opplevelsen. Likevel er kaviar laget av rogn, men det er noe annet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Nightwish. skrev (8 minutter siden): rogn Snaskens. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Hvordan fikk du tak i den informasjonen? Hvis det var meg du spurte, så var det jeg og Wenche Foss som smurte brødskivene hans. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvis det var meg du spurte, så var det jeg og Wenche Foss som smurte brødskivene hans. Har du og Wenche Foss smurt brødskivene til selveste Elvis Presley? På ordentlig? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Snaskens. E9. Lævra kainn måsan få. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Har du og Wenche Foss smurt brødskivene til selveste Elvis Presley? På ordentlig? Selvsagt. Pål Tyldum steppet inn som vikar hvis en av oss var på linedancekurs. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Selvsagt. Pål Tyldum steppet inn som vikar hvis en av oss var på linedancekurs. Har du noe fotografi fra den tida der, tør jeg spørre? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Nok for i natt. Komisk sang av Hans Rotmo og en av gammelkommunistene som tør å kritisere islam. Må bestille "Vårres jul" på både kassett, vinyl og cd. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Nå har jeg låst startknappen på PC-en min! Øøøøgh! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Har du noe fotografi fra den tida der, tør jeg spørre? Bare på netthinnen. Du tror vel ikke jeg skrøner om sånt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bare på netthinnen. Du tror vel ikke jeg skrøner om sånt? Det var da synd, da kunne du ikke dele noe med oss her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Det var da synd, da kunne du ikke dele noe med oss her. Ok da. Wenche Foss, Pål Tyldum og Ivers til høyre. Jeg er fotograf. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg