Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (4 minutter siden): Gratulerer Blä! Feir med bananer, du! Visste du at det finnes ekte blå bananer i sørøst-Asia? De smaker som vaniljeis! Og her, sett på litt musikk! FULL TRØKK! FULLT VOLUM! Fortsett festen utover natta! Neida, bare kødda. Gode ideer. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Pokker. Fikk lyst på pizza, selv om jeg har spist det allerede i dag. Du er ikke alene ... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Pokker. Fikk lyst på pizza, selv om jeg har spist det allerede i dag. Hvorfor fikk du så lyst på pizza? Du så bildet. Men jeg fikk ikke så lyst på pizza. Jeg spiser det sjeldent, og jeg la ikke merke til det. Endret 27. november 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Hvorfor fikk du så lyst på pizza? Du så bildet. Nei, men det har vært for mye pizzaprat i kveld. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg prøver meg med påstanden om at noen liker pizza ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Hvorfor fikk du så lyst på pizza? Du så bildet. Jeg fikk også lyst på pizza da jeg så bildet av bananene! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nei, men det har vært for mye pizzaprat i kveld. For mye pizzaprat? Har ikke sett så mye pizzaprat her i gården. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg fikk også lyst på pizza da jeg så bildet av bananene! Og hvorfor akkurat bildet av bananene og ikke GIF-en av katta som spiste pizza? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Og hvorfor akkurat bildet av bananene Fordi jeg faktisk elsker pizza med banan. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Forvirring i thread Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Jeg fikk også lyst på pizza da jeg så bildet av bananene! Merkelig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fordi jeg faktisk elsker pizza med banan. Åja, sånn?! Nei, fysj og æsj, jeg liker ikke dette! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Skulle gjerne prøvd denne. Fra Pizzeria Papillon i Sala i Sverige. Pizza Hawaii Special. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Fordi jeg faktisk elsker pizza med banan. God ide! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): jeg liker ikke dette Du har neppe smakt det. Men hvis du ikke liker ananas på pizzza, så liker du neppe banan heller. Elsker begge deler. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du har neppe smakt det. Men hvis du ikke liker ananas på pizzza, så liker du neppe banan heller. Elsker begge deler. Jeg liker jo ananas på pizza generelt. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du har neppe smakt det. Men hvis du ikke liker ananas på pizzza, så liker du neppe banan heller. Elsker begge deler. Flott! Man kan smelte litt sjokkolade under bananskivene, og feste dem til pizzaen. Nam! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (1 minutt siden): God ide! Bare å prøve på en flik av en pizza først, så finner man jo ut om det er digg. Og det er MYE diggere enn sigg, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Pizza er overvurdert. Prøv heller skrei med gammelpotet, lever og rogn. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Just now, Nightwish. said: lever og rogn. Djevelens verk©™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg