Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Flott! Når ser dere for dere for dere massiv vaksinering? Jeg tipper/håper de fleste som vil er blitt vaksinert til påske. Vil du vaksinere deg Granca? 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Granca skrev (5 minutter siden): Flott! Når ser dere for dere for dere massiv vaksinering? Jeg tipper/håper de fleste som vil er blitt vaksinert til påske. Norge får nok vaksiner til å vaksinere rundt 3 millioner om jeg husker riktig, så trenger hver person 2 doser. Disse bør ha fått begge dosene innen første halvdel av 2021 vil jeg tro. Endret 27. november 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Vil du vaksinere deg Granca? Selvsagt. Man er da ikke phette idiot, som Yid sier. Er ikke redd for å få det, som sagt. Men tipper man kan reise fritt med vaksine innabords. Og det trenger jeg. Straks! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Selvsagt. Man er da ikke phette idiot, som Yid sier. Er ikke redd for å få det, som sagt. Men tipper man kan reise fritt med vaksine innabords. Og det trenger jeg. Straks! Flott, kommer ikke til å stille meg først i køen jeg da, flere som trenger den mer enn meg. 1 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Bare å få rullet ut vaksiner fort som fy på nyåret så vi får i gang verden igjen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Norge får nok vaksiner til å vaksinere rundt 3 millionero om jeg husker riktig, så trenger hver person 2 doser. Disse bør ha fått begge dosene innen første halvdel av 2021 vil jeg tro. Tipper de vil vaksinere dem som vil ha det, er over en viss alder, nøkkelpersonell, og folk med underliggende først. Og de friske under 20-25 til slutt. Sikkert minst 20% som ikke vil vaksinere seg uansett, så tror vi voksne får det 1. halvår uanz. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Tipper de vil vaksinere dem som vil ha det, er over en viss alder, nøkkelpersonell, og folk med underliggende først. Stemmer bra det. Alle over 65 år får først, så kommer nøkkelpersonell og folk med underliggende etter det. Sjansen er stor for at de over 65 år også har underliggende, så henger vel litt sammen.. Endret 27. november 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 De under 25 utgjør en tredjedel av befolkningen, så ca 1,8 mill. De over 25 som ikke vil er vel kanskje 700-800 tusen, så da er det under 3 mill igjen i første gruppe. Kanskje de tar årsklassene ovenfra ellers. Sånn ville jeg i hvertfall gjort det. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Kommer nok mange vaksiner etter hvert. Er vel minst tre som virker meget lovende nå, og tre til som er like før. Sikkert fler også. Går nok fort når det først er i gang. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Strør om meg med tomler nå. Fant ut at jeg hadde ubegrenset å gi bort. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Kommer nok mange vaksiner etter hvert. Er vel minst tre som virker meget lovende nå, og tre til som er like før. Sikkert fler også. Går nok fort når det først er i gang. Jepp, er en del logistikk bare. Spesielt den med Pfizer som må fraktes og lagres i svære frysere og oppholdes kaldt. Men når logistikken og produksjonen er i boks går det nok fort. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Sånn, der fikk jeg gitt fra meg noen tomler selv. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Da sier jeg takk for laget og god natt folkens. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Da sier jeg takk for laget og god natt folkens. Takk for i kveld og god natt ja. Tar kvelden selv her tenker jeg. Så at klokka begynte å bli litt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 God natt, gutter. En dag nærmere vår og normalt liv. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Stormoen33 skrev (21 timer siden): Fyren er jo bare ond. Ikke bare ond vel? Han er jo i tillegg narsissist, bortskjemt, uten sosiale ferdigheter, blottet for selvinnsikt, velsignet med en ufordragelig personlighet, en kronisk jukser, går gjerne over lik, tyrannisk adferd, og rævva i golf til å ha spilt det så mye. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Hvem? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Hvem? Den oransje klovnen 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 lsklars skrev (2 minutter siden): Hvem? Aner ikke ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 lsklars skrev (4 minutter siden): Hvem? Det er ikke Granca det er snakk om. Han er nok bedre i golf enn som så. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg