SirJames™ Skrevet 26. november 2020 Forfatter Del Skrevet 26. november 2020 Just now, Stormoen33 said: Ventet på bussen til Hamar der et par ganger. Utroligt! Har bare vært der én gang, i forbindelse med at jeg vurderte å studere til kroppsøving-lærer der. Ble med tanken. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det ser jo slik ut. Jeg lever i troen og fortsetter å være fornuftig. Vil selvsagt ta forbehold ved eventuelt alkoholinntak i dag. Drikking med kompiser via Zoom. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Utroligt! Har bare vært der én gang, i forbindelse med at jeg vurderte å studere til kroppsøving-lærer der. Ble med tanken. Var når jeg var i militæret, en gang mistet jeg permbussen på grunn av troppsbefal som skulle være drittsekk, men jeg haiket i full permuniform og kom meg til Elverum og rakk bussen til Hamar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Yiddo10 skrev (10 minutter siden): Det er for øvrig bedre tall i dag. "Bare" 480 nye smittede. "Bare" 2400 døde av Covid19 i USA siste døgn. Appelsinen oppfordrer folk til å feire Thank`s giving som normalt. Alt ved det normale der. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): "Bare" 2400 døde av Covid19 i USA siste døgn. Appelsinen oppfordrer folk til å feire Thank`s giving som normalt. Alt ved det normale der. Fyren er jo bare ond. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): "Bare" 2400 døde av Covid19 i USA siste døgn. Appelsinen oppfordrer folk til å feire Thank`s giving som normalt. Alt ved det normale der. Rasere mest mulig frem til han ikke er president mer, skremmende. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Yiddo10 skrev (20 minutter siden): Takk for flotte råd, folkens. Det må jeg si. Da ble de tatt opp to, jeg gjentar, to (2) rundstykker. Baker De selv? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Baker De selv? Ja, men sjølsakkt. Hva i den helhveten for ein spørgsmaal er den der? Eg e da ikkje heilt Phette idiot. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ja, men sjølsakkt. Hva i den helhveten for ein spørgsmaal er den der? Eg e da ikkje heilt Phette idiot. Eg beklager så dypt av denner grove forulæmpning atter jeg tror jeg ikke kommer paa fote atter. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Leser saken til VG om verdien på Brauten. Mulig min mening ikke teller her siden jeg ikke er nøytral, men er det bare jeg som stusser over at Kane er mindre verdifull enn Sterling? Dog bare åtte millioner det er snakk om. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Eg beklager så dypt av denner grove forulæmpning atter jeg tror jeg ikke kommer paa fote atter. Utroligt, la der ikke bli en vane. Nu eter eg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Kvelder, nok en dag i morgo. Good night, founder of Dumb Starbucks!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 In other news så klarer røde Raymond og egenhending kjøre Oslo i grøfta. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 SirOwen skrev (1 time siden): Utroligt! Har bare vært der én gang, i forbindelse med at jeg vurderte å studere til kroppsøving-lærer der. Ble med tanken. Kroppsøving-lærer....! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): In other news så klarer røde Raymond og egenhending kjøre Oslo i grøfta. Hmmm, tror du andre ville gjort noe annerledes bortsett fra å samarbeide med MDG? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Hmmm, tror du andre ville gjort noe annerledes bortsett fra å samarbeide med MDG? Jupp. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Jupp. Ok, men det ser vel ut som det bedrer seg i Oslo også nå? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Ok, men det ser vel ut som det bedrer seg i Oslo også nå? Ja går riktig vei. Vil nok bare synke fremover på landsbasis neste ukene. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Vil nok bare synke fremover på landsbasis neste ukene. Flott! Når ser dere for dere for dere massiv vaksinering? Jeg tipper/håper de fleste som vil er blitt vaksinert til påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg