Stormoen33 Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Mye tull med nettet siste dager, TVen tok seg ei pause på ti sekunder og da stoppet nettilkoblingen også. Har Altibox problemer mon tro? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Elsker den peanøtt-karamell-greia deres! Ah, det var den første jeg prøvde i den serien, gikk ned på null komma niks. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Prince ... Glemte ham. Liker Raspberry Beret og Diamonds and Pearls. M Jackson her det samme overvurderte over seg. Liker Ben, mye på grunn av teksten. Jævlig rørende... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 G skrev (1 minutt siden): Det var et band fra den tiden jeg nevnte ja. Andre som de i klassen likte godt var AC/DC naturlig vis. Iron Maiden, Twisted Sisters, Def Leppard, Judas Priest, Black Sabbath, Metallica, Megadeth, Motörhead, Venom, Mötley Crüe, W.A.S.P, Poison tror jeg, Anthrax. Må innrømme at mange av disse kom lett på hukommelsen, mens noen kom lettere etter googling. Kristendomstimene på skolen var noe helt særegent. Vi hadde en fanatisk kult-kristen kristendomslærer også hadde du alle disse i klassen som ønsket å spør ut læreren om alt mellom himmel og jord i fra Johannes åpenbaring. Da fikk vi mange råd kan jeg fortelle. Blant annet skulle man ved dommedag klatre høyt oppå et fjell må vite og greier. Slipper å lese bibelen på ny (aldri lest den fra perm til perm uansett). Det må være den sprøeste kristne bokstavlærde jeg har møtt. Gikk du i klassen min? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Så jeg spurte en dame ved siden av meg hvilken musikk hun likte. "Alt" var svaret. Jeg var litt kranglelysten og ble satt ut av svaret. så jeg spurte om hun likte korpsmusikk og jodling. "Nei nei" SÅ IKKE SVAR ALT DA! Jeg gikk alene hjem den kvelden, forståelig nok. Haha, utrolig historie. Larry David ville vært stolt. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Mye tull med nettet siste dager, TVen tok seg ei pause på ti sekunder og da stoppet nettilkoblingen også. Har Altibox problemer mon tro? Ja tror de må ha litt trøbbel. Var ikke mange minutter siden det hakket på internettet hos meg også (altibox). Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Gikk du i klassen min? Hvem vet? ? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 The Kinks. Der har du musikk. Gjorde alene Sopranos ett hakk bedre. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ah, det var den første jeg prøvde i den serien, gikk ned på null komma niks. Skal godt gjøres å spise bare en boks... Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 6 minutes ago, Granca said: Hvordan gikk forresten kjøreturen til Sthlm, Titan? Gikk bra. Var ganske trøtt da jeg kom fram, men tok mange pauser og satt ingen liv i fare. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): The Kinks. Der har du musikk. Gjorde alene Sopranos ett hakk bedre. Mye gammelt(før min tid) er bra. Beach Boys, Hermans Hermits, Hollies, Mamas and Papas osv... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Gikk bra. Var ganske trøtt da jeg kom fram, men tok mange pauser og satt ingen liv i fare. Boring!! Ville høre om nestenulykker og sovning bak det ratt nå. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Fader dere oldinger har vært heldige med musikken også. Mye bra i fra 60-70 tallet også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): The Kinks. Har du sett filmen 101 Reykjavik? Der har de samplet Lola av The Kinks. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Har du sett filmen 101 Reykjavik? Der har de samplet Lola av The Kinks. Nope, ikke sett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Lola Run Lola, run! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 4 minutes ago, Granca said: Boring!! Dette er en ganske god oppsummering av de fleste langturer på motorvei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Nope, ikke sett. Kan anbefale den, islandsk med mye sex/nakenhet God og kul film! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Yiddo is back. Ble vel for spent på om vi baksnakket ham. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Run Lola, run! Rennt, Lola,rennt !heter den på originalspråket. Har den i hylla. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg