Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Trenden i Oslo nedadgående for tredje dag på rad. Noe stigende på landsbasis viser tallene fra i går, men vi får se utover denne uken om restriksjoner har hatt virkning. Jeg forventer oppdateringer her inne hver dag. Mvh Jau, men sjølvsagt. Forventer også oppdateringer fra kommuneoverlegen vår her i thread, Yiddo10. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ignorante idioter bør som alltid få sitt pass påskrevet. Faens gjeng. Er helt enig vedrørende utblåsningen forøvrig. Har blitt så vandt til dette fra gjengen som sitter i disse kamptrådene at jeg ikke orker å irritere meg over det lenger.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Deila skrev (2 minutter siden): Jau, men sjølvsagt. Forventer også oppdateringer fra kommuneoverlegen vår her i thread, Yiddo10. Jau, hanner Trygve Slagsmålvold Vedskjul har alltid vært flink på detter områden. Endret 22. november 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Forresten, angående Covid-19 og vaksine så leste jeg at det kommer en leveranse på 20 000 doser til Norge allerede i januar om alt går etter planen. Deretter kommer det ukentlige leveranser. Endret 22. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yes, skal bli deilig med ordentlig guttatur utenlands sommeren 2020. God timing til når man skal feire innlevert bachelor. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, hanner Trygve Slagsmålvold Vedskjul har alltid vært flink på detter områden. Nei, nu har eg aldrig høyrde på den Make. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Yes, skal bli deilig med ordentlig guttatur utenlands sommeren 2020. God timing til når man skal feire innlevert bachelor. Yess, enig. Skal nok svis av en del penger til sommeren. Blir nok et vilt marathon med festing når alt åpner. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Yess, enig. Skal nok svis av en del penger til sommeren. Blir nok et vilt marathon med festing når alt åpner. Blir svært skuffet om jeg ikke runder millionen. Er bare å kaste rundt seg med cash. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Blir svært skuffet om jeg ikke runder millionen. Er bare å kaste rundt seg med cash. Skal fylle et badekar med penger å bade i det. Endret 22. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Skal fylle et badekar med penger å bade i det. Det høres flott ut. Vurderer å kjøpe et ekstra kjøleskap der det bare skal stå dyr drikke i. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Det høres flott ut. Vurderer å kjøpe et ekstra kjøleskap der det bare skal stå dyr drikke i. Tenker Demmer på ein slik vinskap? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Tenker Demmer på ein slik vinskap? Jau, men skølvsakkt. Eg takker Dem for deres Visdom. Et vinskap så stort at det ikkje får plass i den stue. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): . Et vinskap så stort at det ikkje får plass i den stue. Utroligt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jau, men skølvsakkt. Eg takker Dem for deres Visdom. Et vinskap så stort at det ikkje får plass i den stue. Jau, men om ikkje den vinskap får plass i den stue, kanskje stue får plass i den vinskap? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, men om ikkje den vinskap får plass i den stue, kanskje stue får plass i den vinskap? Ytterligere ein flott idea. Eg skl nu kontakte sytten arbeidara, eg gjentar, sytten (17) arbeidara som skl hjelpa meg med detter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ytterligere ein flott idea. Eg skl nu kontakte sytten arbeidara, eg gjentar, sytten (17) arbeidara som skl hjelpa meg med detter. Eg tenke at detter er flott. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 Gunnar (57) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Gunnar (57) I flyet sitt i stua over Valdresflye. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Sier god natt nå, ser på The Mandolorian ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 58 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ignorante idioter bør som alltid få sitt pass påskrevet. Faens gjeng. Mye ræl som vanlig i dagens kampthread, ja. Når man slakter Firmino etter dagens kamp, er det bare å begynne med minigolf, for nivået ligger omtrent der. Måten han drar seg fri før skuddet på innsiden av stolpen er verdt inngangsbilletten alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg