Sir Ale Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Part 2. Holy fawk så psykt. Endret 22. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Mr Fawk skrev (5 timer siden): Holy fawk så psykt. Jeg tror faktisk denne gikk på NRK eller noe, har i hvert fall sett den før. Uansett så sier jeg god morgen trådtreller og trådsneller! 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 SirOwen skrev (7 timer siden): Stiv kuling, den ser jeg. Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint. En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig.. Uvirkelig og - eller sjokkerende. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Hallaien folkens! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 På side 2085 fant jeg det siste jeg har skrevet her inne. God kok siden den gang, folkens. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. november 2020 Forfatter Del Skrevet 22. november 2020 Morgen God, alle Kloppfans!! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Morgen God, alle Kloppfans!! For en mann. Tror jeg knapt har mistet en Pool-kamp etter at han tok over. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Heldigvis har vi solstrålen Mourinho Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Eg har nu aldrig sett på makan Yiddo ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Eg har nu aldrig sett på makan Yiddo ... Her snakkar me Rasandes. Jau, eg seie ikkje meir. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (8 minutter siden): Heldigvis har vi solstrålen Mourinho Eg kan avsløre at eg og Hanner Mou e bestevenna. Det e eg som har læra han hanners symbiose. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Her snakkar me Rasandes. Jau, eg seie ikkje meir. Eg har nu sette meg på fluget for at dele ut den 3 dagers utestengelse! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Eg kan avsløre at eg og Hanner Mou e bestevenna. Det e eg som har læra han hanners symbiose. Utroligt, Eg e nu stum av Beundring 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Heldigvis har vi solstrålen Mourinho Klopp var litt sinna i dag han også, til tross for seier. Jeg er mest sinna på LFC-fans som kritiserer spillere og lag på helt håpløst grunnlag. De sitter i godstolen og tillater seg å komme med nidviser som er på grensen til absurd. Faens gjeng. De beste spillerne og dommerne sitter på tribunen og i godstolen. Den samme jævla gjengen som aldri har vært i nærheten av å bli tilbudt en eneste krone for å spille ball. Der har du "eksperter". Det eneste de virkelig kan er å frita seg for alt ansvar ifm. hva de lirer av seg. Som sagt; faens gjeng. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Eg har nu sette meg på fluget for at dele ut den 3 dagers utestengelse! Jøye meg. Også nå som det snart er jul. Det kan bli stygge scener i den London. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Tyttebær rasende etter å ha lest gjennom kamptråden på VGD. Sjokkerende scener. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Klopp var litt sinna i dag han også, til tross for seier. Jeg er mest sinna på LFC-fans som kritiserer spillere og lag på helt håpløst grunnlag. De sitter i godstolen og tillater seg å komme med nidviser som er på grensen til absurd. Faens gjeng. De beste spillerne og dommerne sitter på tribunen og i godstolen. Den samme jævla gjengen som aldri har vært i nærheten av å bli tilbudt en eneste krone for å spille ball. Der har du "eksperter". Det eneste de virkelig kan er å frita seg for alt ansvar ifm. hva de lirer av seg. Som sagt; faens gjeng. Det synes jeg var en utblåsning, som var på sin plass. Mannen er jo en Gud og vil mest sannsynlig få tittelen til Liverpool denne sesongen også. Mulig Mourinho kan være heldig å snuble over en pokal også, men der er jeg avventende. Svært avventende. Går det på bekostning av spillet man er vant til fra tidligere, så skal jeg faktisk ta den, men jeg liker det ikke. Brukbart effektivt har det i hvert fall vært hittil, men det er tidlig, og nå har man akkurat startet en tøff periode, så man får se hvor man ligger når denne perioden er over. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Trenden i Oslo nedadgående for tredje dag på rad. Noe stigende på landsbasis viser tallene fra i går, men vi får se utover denne uken om restriksjoner har hatt virkning. Jeg forventer oppdateringer her inne hver dag. Mvh Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Det synes jeg var en utblåsning, som var på sin plass. Mannen er jo en Gud og vil mest sannsynlig få tittelen til Liverpool denne sesongen også. Mulig Mourinho kan være heldig å snuble over en pokal også, men der er jeg avventende. Svært avventende. Går det på bekostning av spillet man er vant til fra tidligere, så skal jeg faktisk ta den, men jeg liker det ikke. Brukbart effektivt har det i hvert fall vært hittil, men det er tidlig, og nå har man akkurat startet en tøff periode, så man får se hvor man ligger når denne perioden er over. Dere blir farlige, dere også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Deila skrev (5 minutter siden): Tyttebær rasende etter å ha lest gjennom kamptråden på VGD. Sjokkerende scener. Ignorante idioter bør som alltid få sitt pass påskrevet. Faens gjeng. Endret 22. november 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg