Stormoen33 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Sjokkerende vindkast her nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Ikke hvis lampeskjermen sitter for løst. Beklager. Har ingen lampeskjermer koblet til verken pc, mobil eller snøskuffe. Endret 21. november 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Sjokkerende vindkast her nå. Kan du sjekke båten min? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 Fyrer opp en 6-hjerters vaffelplate. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Kan du sjekke båten min? Har du ikke tatt den på land enda?? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 Båter skal brukes året rundt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har du ikke tatt den på land enda?? Jo. Mer interessert i om den fortsatt er på land:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Båter skal brukes året rundt. Forsåvidt enig, men det frister ikke å dra ut i januar, med fem-ti kalde og stiv kuling, som det fort kan være. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jo. Mer interessert i om den fortsatt er på land:) Ja ok, bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Jo. Mer interessert i om den fortsatt er på land:) Aldri skjedd før her inne. Endret 21. november 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Dagens dobbel. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Forsåvidt enig, men det frister ikke å dra ut i januar, med fem-ti kalde og stiv kuling, som det fort kan være. Stiv kuling, den ser jeg. Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint. En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig.. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Stiv kuling, den ser jeg. Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint. En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig.. Jeg har nok en helt annen båt btw, jeg har plass til seks som skal fiske:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 (endret) 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: seks VÅKS!!! Åja, du skrev seks, ikke sex.....my bad. Forøvrig utrolig gøy å fiske, jeg liker best å bruke pilk fra båt. Gjerne bare å holde i selve snøret, for det gir mest moro når det napper. Endret 21. november 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Gjerne bare å holde i selve snøret, for det gir mest moro når det napper. Det er jo det som er fisking. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): VÅKS!!! Åja, du skrev seks, ikke sex.....my bad. Forøvrig utrolig gøy å fiske, jeg liker best å bruke pilk fra båt. Gjerne bare å holde i selve snøret, for det gir mest moro når det napper. Fiske med fluestang er det jeg liker best. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. november 2020 Forfatter Del Skrevet 22. november 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Det er jo det som er fisking. Amen, sister. Glugger forøvrig på UXA, som i seg selv er ganske interessant. Dog temmelig ubalansert, kun fokus på det som er ille. Ruller heller igang VLC med neste episode av The Queens Gambit, for nå er vaffelen klar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Amen, sister. Glugger forøvrig på UXA, som i seg selv er ganske interessant. Dog temmelig ubalansert, kun fokus på det som er ille. Ruller heller igang VLC med neste episode av The Queens Gambit, for nå er vaffelen klar. God natt Owen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. november 2020 Forfatter Del Skrevet 22. november 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: God natt Owen. Takk, det samme, S33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Btw; Nathan Aspinall slo Gerwyn Price ved å treffe bulls eye i siste kast . Helt utrolig nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg