Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Den er søt? Den som er i boksene fra stabburet, ja? Har De overnubbet Deres smaksløker? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. november 2020 Forfatter Del Skrevet 19. november 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Har for lite avanserte smaksløker tydeligvis. Desto bedre at språkforståelsen er over gjennomsnittet da, SI Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har De overnubbet Deres smaksløker? Tydeligvis, ....................... siden barnealder attpåtil Nå er f... meg snøbrøyteren her. Skal tjene penger, vi snakker 5+ cm. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Desto bedre at språkforståelsen er over gjennomsnittet da, SI Språkforståelse vs smaksløk, 5-0 ............... til pause. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Tydeligvis, ....................... siden barnealder attpåtil Nå er f... meg snøbrøyteren her. Skal tjene penger, vi snakker 5+ cm. Sykt hvor mye penger som kastes bort på brøyting og strøing når det ikke trengs... Begynte du å nubbe i fireårsalderen? Jeg er smått imponert, og en smule rystet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Sykt hvor mye penger som kastes bort på brøyting og strøing når det ikke trengs... Begynte du å nubbe i fireårsalderen? Jeg er smått imponert, og en smule rystet. Så fort det kommer en snøfille er de ute og krever penger. Smaksløkene fikk seg nok en knekk litt senere ja. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Nå er f... meg snøbrøyteren her. Skal tjene penger, vi snakker 5+ cm. Har en sånn her også, må vel gjøre seg fortjent til pengene selv om det er sjeldent mer en to-tre ganger det er nødvendig ... Endret 19. november 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): to-tre ganger Med brøyting? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Nå ble det rett. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Med brøyting? Ja og/eller strøing. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Har en sånn her også, må vel gjøre seg fortjent til pengene selv om det er sjeldent mer en to-tre ganger det er nødvendig ... Har en nabo, som sen natt/tidlig morgen går ut og sender ham hjem. Brøyteren ville vært millionær om ikke. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Smaksløkene fikk seg nok en knekk litt senere ja. Omtrent samtidig som du prøvde på din første nævling? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja og/eller strøing. Er vel varmegrader hele aaret hos Dem. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Omtrent samtidig som du prøvde på din første nævling? Da var det noe helt annet som fikk seg en knekk. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Har en nabo, som sen natt/tidlig morgen går ut og sender ham hjem. Brøyteren ville vært millionær om ikke. For noen år siden da jeg bodde i et borettslag hadde vi en innleid brøyter som nektet å brøyte på gjesteparkeringen om det sto en og annen bil der. Helt krise, og det var aldeles ikke han som skulle vike når han kom og brøytet i fire-halv fem tiden når alle kom hjem fra jobb ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Er vel varmegrader hele aaret hos Dem. Nesten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Da var det noe helt annet som fikk seg en knekk. Ørtæv? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): For noen år siden da jeg bodde i et borettslag hadde vi en innleid brøyter som nektet å brøyte på gjesteparkeringen om det sto en og annen bil der. Helt krise, og det var aldeles ikke han som skulle vike når han kom og brøytet i fire-halv fem tiden når alle kom hjem fra jobb ... Har Hanner slekt i Oslo Øst? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ørtæv? Mer selvtilliten det gikk utover. Slapp ørtæv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg