startelver Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Om du går tilbake til tråden du skrev i der innlegg ble slettet har jeg lagt ut to notiser der det står hvorfor innleggene ble slettet. Skrivesperren er 3 dager fra i går. Det har jeg ikke gjort, regner jo med at det popup vinduet som dukker opp også inneholder tiden ? Men nå fikk jeg svar! Så enkelt , men å få svar på mail er tydeligvis umulig! Bli straffet i 3 dager bare fordi man nevner et kjent troll er også latterlig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (2 minutter siden): Bli straffet i 3 dager bare fordi man nevner et kjent troll er også latterlig. Det var ikke avgjørende ... Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Hva var avgjørende da? Greit å få en begrunnelse også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (3 minutter siden): Hva var avgjørende da? Greit å få en begrunnelse også. At du kommenterer modereringen, 2 ganger. Det står i den siste notisen. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Wow OK . Fantastisk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (27 minutter siden): Wow OK . Fantastisk. Håper du tar dette til deg. Er ikke mange som får forklart dette slik du fikk. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Morgen God, alle kyllingtacodiggere!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 God morgen gaudere! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): God morgen gaudere! god morgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 (endret) God morgen aklla. Går det bra med gameingen? Har noen av dere utmerket seg? Endret 18. november 2020 av Stormoen33 manglet en G Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Gaulik, noen som har vært innom den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God morgen aklla. Går det bra med gameingen? Har noen av dere utmerket seg? Blitt fint lite gaming denne uken, har andre ting på tapeten. Vet ikke om noen har utmerket seg, men valhalla er ett småbra spill i det minste Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Blitt fint lite gaming denne uken, har andre ting på tapeten. Vet ikke om noen har utmerket seg, men valhalla er ett småbra spill i det minste Var ikke mulig å komme til på sosialt i helgen i hvert fall 😁 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Elver fått øksa på VGD og rasende for det her inne. Herlig underholdning. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Var ikke mulig å komme til på sosialt i helgen i hvert fall 😁 Litt aktivitet var det jo, men alltid mulig å bryte inn når man ønsker Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Mr smartass i gang igjen: Stormoen33 på spørsmål siden til vg nett der han sier han elsker Trump Den så jeg vitterlig ikke skulle komme Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 aklla skrev (Akkurat nå): Litt aktivitet var det jo, men alltid mulig å bryte inn når man ønsker Skrev vel "Ok, det spilles her ja, trekker meg kjapt tilbake." Var voldsom aktivitet der inne i hvert fall. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 4 minutes ago, Deila said: Elver fått øksa på VGD og rasende for det her inne. Herlig underholdning. Hvorfor det? Når man ikke får svar på mail må man ty til andre metoder. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Mr smartass i gang igjen: Stormoen33 på spørsmål siden til vg nett der han sier han elsker Trump Den så jeg vitterlig ikke skulle komme Vanskelig å ikke se det komme når han har skrevet det før si ... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Skrev vel "Ok, det spilles her ja, trekker meg kjapt tilbake." Var voldsom aktivitet der inne i hvert fall. Det er jo ikke akkurat den beste måten å bli med/starte samtaler på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg