Sir Ale Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Fløtesaus er nok feil. Hva heter den hvite sausen? Eller det er nok fløtesaus. Endret 18. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Bruker en del bønner selv, går i perioder. Mokkabønner smaker mye bedre sjølsagt, men man bør vel styre mer unna dem. Bønder synes jeg ikke er like godt. Dine smaksobservasjoner er korrekte. Kvasibønder er de aller verste. Helt uspiselige, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det er jeg nok enig i ... Plager de deg på butikken i disse dager også? Hvilket mas er det sesong for nå? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Bøndene forbereder seg på brøyting og skogdrift nå, så dem sover nok sikkert lenge om dagene. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 God natt folkens! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Skal sove lenge jeg også i morgen. Selv om jeg ikke burde, da jeg skal opp 07:00 dagen etter. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 God natt, Moen. Slukker lyset selv, må ha mine 480 minutter under monsterdyna. God natt, alle bønner!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Mr Fawk skrev (19 minutter siden): Spiser stek, poteter og brun saus på julaften. Kalkun, poteter og fløtesaus på nyttårsaften. Potet og saus er tilbehøret .......... for hele gjengen attpåtil? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 SirOwen skrev (10 minutter siden): God natt, alle bønner!! Spiste nok bønner og ris for resten av livet når jeg bodde i Costa Rica. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 De spiser vel surkål og tyttebærsyltetøy også, de eldre (som bestefar). Men for meg så holder det på julaften med masse stekbiter, poteter og saus. Er vel noe dill på potetene. Husker ikke hva hun lager ved siden av kalkunen.. noe stuffing av noe slag, men liker ikke det. Tar masse skjærte kalkunbiter, poteter og dynker det i hvit fløtesaus. Cider fra Europris til drikke. Nam. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Mr Fawk skrev (6 minutter siden): De spiser vel surkål og tyttebærsyltetøy også, de eldre (som bestefar). Men for meg så holder det på julaften med masse stekbiter, poteter og saus. Er vel noe dill på potetene. Husker ikke hva hun lager ved siden av kalkunen.. noe stuffing av noe slag, men liker ikke det. Tar masse skjærte kalkunbiter, poteter og dynker det i hvit fløtesaus. Cider fra Europris til drikke. Nam. Du er nok som Jokke i Pondus. Får allergisjokk om du lukter på grønnsaker. 3 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Mr Fawk skrev (5 timer siden): Cider fra Europris til drikke. Herrljunga -utrolig sterke saker det! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 9 hours ago, Tyttebærtryne said: Du er nok som Jokke i Pondus. Får allergisjokk om du lukter på grønnsaker. Shots fired in thread. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor jeg er utestengt fra VGD ? Ikke får jeg svar på mail, derfor jeg spør her. Når åpnes skrivesperren? Endret 18. november 2020 av startelver Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (1 time siden): Kan noen fortelle meg hvorfor jeg er utestengt fra VGD ? Det står i notisene i tråden. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (1 time siden): Kan noen fortelle meg hvorfor jeg er utestengt fra VGD ? Ikke får jeg svar på mail, derfor jeg spør her. Når åpnes skrivesperren? Du kan spørre modsene der inni. Men husk, diskusjon.no er mye bedre. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 18 minutes ago, Stormoen33 said: Det står i notisene i tråden. Det gjør ikke det, står bare at det er midlertidig sperret , ingen beskjed om hvor lang tid det er snakk om, 1 dag, 1 uke, 1 måned? Og ingen svarer på mail. Det er også veldig negativt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 startelver skrev (2 minutter siden): Det gjør ikke det, står bare at det er midlertidig sperret , ingen beskjed om hvor lang tid det er snakk om, 1 dag, 1 uke, 1 måned? Og ingen svarer på mail. Det er også veldig negativt. Om du går tilbake til tråden du skrev i der innlegg ble slettet har jeg lagt ut to notiser der det står hvorfor innleggene ble slettet. Skrivesperren er 3 dager fra i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg