Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): All den krabben vet du. Nubbe er ikke kalorifattig. Men noe må man jo unne seg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Vann i den munn! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (35 minutter siden): Vårt julebord er kansellert for lenge siden, før den siste innstrammingen. Ups. Feilsitering. Endret 18. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vann i den munn! Litt imponert over svoren, både terningstørrelsen og sprøtt utseende. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 (endret) 29 minutes ago, Tyttebærtryne said: På min avdeling ca. 40, men avlysningen kommer fra ledelsen. I tillegg tror jeg neppe det ville blitt arrangert om vi fikk lov heller. Smittevern står sterkt der jeg jobber. Hadde vel uansett ikke gått, mtp begrensning på 20 personer. Endret 18. november 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Blank Deila? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Litt imponert over svoren, både terningstørrelsen og sprøtt utseende. Enkelt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hadde vel uansett ikke godt, mtp begrensning på 20 personer. Nei da, men det ville ikke blitt avholdt om vi hadde fått lov til å huse 40 heller. Som sagt, smittevernet står sterkt på min jobb. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Enkelt. Kan du si ja;) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hadde vel uansett ikke godt Ikke gått heller. Eventuelt gået på vgd. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kan du si ja;) Er ikke så opptatt av svor, men den som stekte ribba på bildet hadde virkelig fått det til. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Her er det all mulig grunn til å være bekymret for språkforståelsen. Mvh 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Kan du si ja;) Det er enkelt å få fin terningstørrelse om man halvtiner en fryst ribbe som ikke har blitt maltraktert allerede selvfølgelig. Jeg bruker en liten sagtannet kniv, ei ribbe på 3 kilo ferdig rutet på 5 minutter. Hadde den vært tint, 20-25 minutter med ett dårligere resultat. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 3 minutes ago, Granca said: Ikke gått heller. Eventuelt gået på vgd. Første gang jeg har skrevet gått på feil måte. Skylder på senskader etter kanselleringen av turen til GC tidligere i høst. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er enkelt å få fin terningstørrelse om man halvtiner en fryst ribbe som ikke har blitt maltraktert allerede selvfølgelig. Jeg bruker en liten sagtannet kniv, ei ribbe på 3 kilo ferdig rutet på 5 minutter. Hadde den vært tint, 20-25 minutter med ett dårligere resultat. Ahhhhh, selvfølgelig. Burde jo kunne sett dette selv, all den tid jeg skjærer halvtint fisk. So much for creativity der altså. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Her er det all mulig grunn til å være bekymret for språkforståelsen. Mvh Jeg synes bønner er god mat. Spesielt kidney-beans. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Vi har ryggen på filmtråden i sikte nå, passerer den før jul. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Spesielt kidney-beans. Bruker en del bønner selv, går i perioder. Mokkabønner smaker mye bedre sjølsagt, men man bør vel styre mer unna dem. Bønder synes jeg ikke er like godt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Spiser stek, poteter og brun saus på julaften. Kalkun, poteter og fløtesaus på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Bønder synes jeg ikke er like godt. Det er jeg nok enig i ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg