keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Aldri hatt på meg et. Eier ikke heller. Vel. Det var til SirOwen, som flashet med et munnbind da han sa han skulle legge seg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Har vondt for å komme på et mer tragisk menneske enn D. Han er jo egentlig massemorder også. Han kunne reddet utrolige mengder med liv ved å ta noen enkle avgjørelser. Bare det å anbefale munnbind hadde han nok reddet titusenvis av liv. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har vondt for å komme på et mer tragisk menneske enn D. Han er jo egentlig massemorder også. Han kunne reddet utrolige mengder med liv ved å ta noen enkle avgjørelser. Bare det å anbefale munnbind hadde han nok reddet titusenvis av liv. Nei det skal godt gjøres. Lurer på hvor mange av de som har vært nær noen av de der rallies han har hatt som har blitt syk og dødd. Han samler jo folk i tusentall...Jaja. Er vel lite vi kan gjøre med det. Får ta litt glede i at vi har en regjering som irriterer oss med å kanskje ta ting litt for seriøst, eller rettere sagt altfor bokstavelig. Ikke at dette ikke skal tas seriøst. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (4 minutter siden): regjering Støtter dem i det meste. Men gidder ikke vinter. Vil til Granca, selv om det er egoistisk. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Støtter dem i det meste. Men gidder ikke vinter. Vil til Granca, selv om det er egoistisk. Nå er vel muligens ikke det heller opp til norske regjering.. Det er vel rødt over hele Europa nesten. Har ikke fulgt så mye på det. Regner med du har da.. Lar spanske myndigheter deg fly inn? Og ikke minst.. Får du lov ti mer enn å isåfall sitte på terrassen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Nå er vel muligens ikke det heller opp til norske regjering.. Det er vel rødt over hele Europa nesten. Har ikke fulgt så mye på det. Regner med du har da.. Lar spanske myndigheter deg fly inn? Og ikke minst.. Får du lov ti mer enn å isåfall sitte på terrassen? Hvis de hadde delt opp Spania i regioner, så. Det har andre land. Lite smitte på canaries. Slipper munnbind på stranda og restaurant. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Owen vet mer. Hans far bor der. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvis de hadde delt opp Spania i regioner, så. Det har andre land. Lite smitte på canaries. Slipper munnbind på stranda og restaurant. Norske eller spanske som deler opp? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Norske eller spanske som deler opp? Tyskland og England. Sikkert andre også. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tyskland og England. Sikkert andre også. Vel vel.. Den som venter på noe godt... Slipper munnbind på stranden trodde jeg var en selvfølge uansett hvor, med fortsatt distansering selvsagt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): med fortsatt distansering selvsagt Jeg må ganske så nære hvis jeg skal sexe... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Jeg må ganske så nære hvis jeg skal sexe... Hehe.. Sexe kan du vel i Trondheim også? Med mindre det er noe helt annet enn det høres ut, så er vel ikke trønderne ukjent med sexing? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 (endret) keizersoze skrev (6 minutter siden): Hehe.. Sexe kan du vel i Trondheim også? Med mindre det er noe helt annet enn det høres ut, så er vel ikke trønderne ukjent med sexing? Nei. Men jeg drar ikke til Granca primært for å sexe. Vil bort fra vinter. Men vil ikke holde meg unna damer der nede heller... Endret 17. november 2020 av Granca Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Nei. Men jeg drar ikke til Granca primært for å sexe. Vil bort fra vinter. Men vil ikke holde meg unna damer der nede heller... Du får se om Mona Grudt vil ha en drink eller noe.. Hun er vel fortsatt eyecandy? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Du får se om Mona Grudt vil ha en drink eller noe.. Hun er vel fortsatt eyecandy? Vet ikke. Har såvidt møtt henne mens hun var på topp. Sexet med ei venninne av henne en gang i tiden. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Vet ikke. Har såvidt møtt henne mens hun var på topp. Sexet med ei venninne av henne en gang i tiden. Gjorde du en ok jobb, så er det jo håp igjen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Gjorde du en ok jobb, så er det jo håp igjen. Gjør alltid en kjempejobb der. Men har ikke lyst på Mona. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Gjør alltid en kjempejobb der. Men har ikke lyst på Mona. Nå tenkte jeg på venninnen..Da det er henne du har sexxet Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Nå tenkte jeg på venninnen..Da det er henne du har sexxet Har såvidt kontakt. Lagt seg ut, dessverre. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 time siden): Har såvidt kontakt. Lagt seg ut, dessverre. går ofte den veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg