Sir Ale Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Jesus christ så redde dere er for coronaviruset da. Latterlig. Det er totalt ufarlig. Smitter nesten ikke engang. Psykopatere som går rundt i sentrum med munnbind og handsker. +548 MEGALOL! Kristina fra real skal smitte deg liksom, neppe. Hun er ren og pen og totale smittefri. Sett heller pris på livet. Kjøp en kanelbolle eller to, samt en Litago med banansplittsmak. Høvl over ho chill. Livet er en gave som skal leves, ikke skjules av frykt. Kinavirusets dødelighet er bare så lavt, 0.0011 dødelighet hvis du er under 40 år. Bare en person under 40 som har daua av viruset. Så pust med magen, kjøp deg noe digg, finne en bra serie, tøm deg og lev livet som normalt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Ble ikke jeg forært den tittelen? Nei. Jeg er vond å slå på det området. Når det ikke er golfsesong så legger jeg meg mellom 7 og 10 en gang. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Jesus christ så redde dere er for coronaviruset da. Latterlig. Det er totalt ufarlig. Smitter nesten ikke engang. Psykopatere som går rundt i sentrum med munnbind og handsker. +548 MEGALOL! Kristina fra real skal smitte deg liksom, neppe. Hun er ren og pen og totale smittefri. Sett heller pris på livet. Kjøp en kanelbolle eller to, samt en Litago med banansplittsmak. Høvl over ho chill. Livet er en gave som skal leves, ikke skjules av frykt. Kinavirusets dødelighet er bare så lavt, 0.0011 dødelighet hvis du er under 40 år. Bare en person under 40 som har daua av viruset. Så pust med magen, kjøp deg noe digg, finne en bra serie, tøm deg og lev livet som normalt. Boooooooooooorriiiiiiiiiiing. 2 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg er vond å slå på det området. Når det ikke er golfsesong så legger jeg meg mellom 7 og 10 en gang. Vel jeg har rettferdig vunnet tittelen. At du gjesper deg gjennom noen tidlige timer forandrer ikke det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Gjør du? Ta en rekeaften i stedet. Med en lille nubbe. Leeenge siden innlevering nå, men det kan faktisk bli om to år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 God natt, dere får klare dere selv. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt, dere får klare dere selv. Litt usikker på om enkelte klarer seg selv. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt, dere får klare dere selv. Det var da en hensynsløs ting å gjøre, men du får styre på og håpe drømmene dine blir bedre enn våres drittpreik. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Finnes ikke redd for corona. Men det stopper verden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Takk for rapporten. 2 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Finnes ikke redd for corona. Men det stopper verden. Ikke jeg heller. Men det å ta hensyn virker dessverre vanskelig for endel. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Men det å ta hensyn virker dessverre vanskelig for endel. Eneste jeg har hørt om som har fått det, er en bortskjemt drittunge. Og han gjorde noe ulovlig for å få det, så da er det vel karma? Tør visst ikke gå på butikken selv heller. Modig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Eneste jeg har hørt om som har fått det, er en bortskjemt drittunge. Og han gjorde noe ulovlig for å få det, så da er det vel karma? Tør visst ikke gå på butikken selv heller. Modig. Hehe ja det var det der med karma da. Gjør du drit så får du vel oftere drit igjen av naturlige årsaker? Men heyy...Den mest kjente som har fått det, han har nok ikke gått i en butikk i sitt liv. Påsto at en trengte identifikasjon for å kjøpe brød...Jeg tror du vet om mer enn en...Kjenner personlig ikke noen jeg vet om som har hatt det... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Hehe ja det var det der med karma da. Gjør du drit så får du vel oftere drit igjen av naturlige årsaker? Men heyy...Den mest kjente som har fått det, han har nok ikke gått i en butikk i sitt liv. Vi får håpe at man får som fortjent. Jeg prøver i hvert fall å være et godt mennske. Men bare mot dem som fortjener det. Han som ble smittet er forøvrig Donald-fan. Selvsagt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Vi får håpe at man får som fortjent. Jeg prøver i hvert fall å være et godt mennske. Men bare mot dem som fortjener det. Han som ble smittet er forøvrig Donald-fan. Selvsagt. Jeg er jo med deg der. Folk kan heie på hvem de vil, men oppfører de seg som idioter, så får de gjerne en Darwin-Award. Det kjedelige er jo at i dette tilfellet så går det gjerne ut over andre. Hadde de nå bare giddet å hoppe ut av et fly, der fallskjermen de skal bruke ble kastet ut fra et annet fly eller noe... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Smurfer også i retning soverommet. God natt, alle munnbindslaver!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Det kjedelige er jo at i dette tilfellet så går det gjerne ut over andre. Dette er clouet. Folk får ødelegge seg selv så mye de vil, men straks det går utover andre, da er det en helt annen sak. Det er min enkle filosofi. 2 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Ikke snurr deg inn i hyssingen på munnbindet nå da, når du skal sove trygt og godt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dette er clouet. Folk får ødelegge seg selv så mye de vil, men straks det går utover andre, da er det en helt annen sak. Det er min enkle filosofi. Kan vel ikke sies lettere. Men jeg er litt uenig uansett. Om noen jeg er glad i bare vil gå til grunne pga idiotisk oppførsel, så vel..Har sett det før.. Har ikke lyst å se det igjen. Men er vel lite å gjøre ofte. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Ikke snurr deg inn i hyssingen på munnbindet nå da, når du skal sove trygt og godt. Aldri hatt på meg et. Eier ikke heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg