Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Rapporter Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skal du du feire jul i Oslo Øst i år? Hos onkel B? Det tror jeg kunne blitt stygge scener. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skal du du feire jul i Oslo Øst i år? Hos onkel B? Blir juleaften hos onkel B i år ja. Biff og bearnaise pizza fra Grorud pizza, tradisjonen tro. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Flott! Lærte mye om nævling sist jeg var der. Synd han aldri greier å stumpe siggen, da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Blir juleaften hos onkel B i år ja. Biff og bearnaise pizza fra Grorud pizza, tradisjonen tro. Tror du han blir glad da? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror du han blir glad da? Det vil jeg tro ja. Så går vi rundt juletreet sammen med "hu her" og bikja etter middag. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): nævling Også et savnet uttrykk. Onkel er nok på travbanen julaften. Kveldstrav. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (15 minutter siden): GB! Nytter ikke å rope på Great Britain. De ble kastet ut av USA, faktisk før det ble USA egentlig. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Men leggetid her boys. Holder på med en hjemmeeksamen som skal være levert inn onsdag kl 09:00. Må komme meg opp i morgen og fortsette med shitet. Snakkas! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Også et savnet uttrykk. Onkel er nok på travbanen julaften. Kveldstrav. Kroner skal inn i kassa! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): inn Det er nok mer ut. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Men leggetid her boys. Holder på med en hjemmeeksamen som skal være levert inn onsdag kl 09:00. Må komme meg opp i morgen og fortsette med shitet. Snakkas! Lykke til, men om du trenger lykke, så håper jeg du er heldig med spørsmålene. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Kroner skal inn i kassa! Inn i kassa til Bjerke, ja. Enda en grunn til å være bitter. Mangler jo ikke akkurat på dem... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 (endret) keizersoze skrev (2 minutter siden): Lykke til, men om du trenger lykke, så håper jeg du er heldig med spørsmålene. Fikk oppgaven på morningen i dag kl 9 Er 48-timers. Sier takk for det Keizer, oppgaven er helt grei den. Bare kjedelig. Fikk selvsagt om korona på den ene oppgaven(big surprise) Trenger selvsagt all hell og lykke jeg kan få Har skrevet om korona-relaterte ting i snart 1 år nå, så gleder meg til å bli ferdig med skolen og ikke minst til at samfunnet blir kvitt dette drittviruset. Endret 17. november 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Holder på med en hjemmeeksamen som skal være levert inn onsdag kl 09:00. Hva i all verden er dette for en mishandling av ærlige studenter? Hva med klokken 16.00 slik at dere kan sove om natta istedenfor å skrive eksamensoppgave? Nei eg blir nu forbanna! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei eg blir nu forbanna! Man sitter vel oppe siste natt før innlevering, uansett tidsfrist? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hva i all verden er dette for en mishandling av ærlige studenter? Hva med klokken 16.00 slik at dere kan sove om natta istedenfor å skrive eksamensoppgave? Nei eg blir nu forbanna! Det passer også meg svært dårlig som blir nødt til å stå opp tidlig for å bli ferdig. Når jeg er tidenes B-menneske. Er drit trøtt om morningen, før jeg bare blir mer og mer våken og produktiv utover kvelden/natta. Håpløst. Blir sikkert sittende i morgen natt skal du se. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Man sitter vel oppe siste natt før innlevering, uansett tidsfrist? Jaja.. Ender alltid med det uansett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Man sitter vel oppe siste natt før innlevering, uansett tidsfrist? Gjør du? Ta en rekeaften i stedet. Med en lille nubbe. Deila skrev (Akkurat nå): Når jeg er tidenes B-menneske. Den tittelen er opptatt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Fikk oppgaven på morningen i dag kl 9 Er 48-timers. Sier takk for det Keizer, oppgaven er helt grei den. Bare kjedelig. Fikk selvsagt om korona på den ene oppgaven(big surprise) Trenger selvsagt all hell og lykke jeg kan få Har skrevet om korona-relaterte ting i snart 1 år nå, så gleder meg til å bli ferdig med skolen og ikke minst til at samfunnet blir kvitt dette drittviruset. Cmon man.. Det holder vel med å si det er et virus som suger, og at du ikke kan levere oppgaven, så du sier dette per telefon da det er for farlig å levere den inn da du ikke vet hvem som har vært borti tastaturet ditt? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Gjør du? Ta en rekeaften i stedet. Med en lille nubbe. Den tittelen er opptatt. Ble ikke jeg forært den tittelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg