Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Toblerone er faktisk en av ytterst få sjokolader jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvor mange % i Norge kommer IKKE til å vaksinere seg, tror dere? Jeg tipper ca 15. Tror jeg går for 24,9. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Toblerone er faktisk en av ytterst få sjokolader jeg ikke liker. Hallo i luken. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror jeg går for 24,9. Så mange? Håper de blir smittet og d.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror jeg går for 24,9. 36,9 comes to mind. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Så mange? Håper de blir smittet og d.. Det er områder i landet som har lite eller ingen smitte, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er områder i landet som har lite eller ingen smitte, men jeg kan ta feil. Sikkert. Men disse reiser vel på ferie de også, I presume? Hvis ikke ''alle'' vaksinerer seg, så vil sykdommen aldri forsvinne. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Skjønner godt at folk er skeptiske, normalt tar det vel mange år å utvikle og teste en vaksine. Ikke minst mtp bivirkninger og eventuelle senskader. Rotteracet for å komme først på markedet med vaksine, for å tjene milliarder av kroner/dollar/rubler er en viktig faktor man skal ha i bakhodet når man skal vurdere hvorvidt man vil ta denne vaksinen. Det ville forundre meg temmelig mye hvis de gigantiske legemiddelfirmaene ikke har tatt noen snarveier her.. Endret 16. november 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Sikkert. Men disse reiser vel på ferie de også, I presume? Hvis ikke ''alle'' vaksinerer seg, så vil sykdommen aldri forsvinne. Jeg hadde ikke dratt noe sted uten vaksine, men enn så lenge jeg oppholder meg her tenker jeg at det er andre som trenger den mer enn meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 I USA er det 51% som sier de vil vaksinere seg. For en mnd siden ca. Det kommer nok bedre vaksiner, men ikke mot idioti. Mange her i verden som tror de vet best selv uansett. Kjønnsforsker Lorentzen er en, vaksinemotstandere er et annet eksempel. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Mener å ha lest at tallet med folk som ikke ønsker å ta vaksine er ganske høyt i Norge. Og høyere enn det dere skriver her. Men hvis risikogruppene tar vaksinen + noen til så er vi ganske så nærme og kunne leve som normalt igjen. Endret 16. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): I USA er det 51% som sier de vil vaksinere seg. For en mnd siden ca. Det kommer nok bedre vaksiner, men ikke mot idioti. Mange her i verden som tror de vet best selv uansett. Kjønnsforsker Lorentzen er en, vaksinemotstandere er et annet eksempel. I USA var det over 71 millioner som stemte på Trump også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): andre som trenger den mer enn meg. Jepp. Haster ikke med meg, men det blir flott å se folk får vaksine allerede i desember. Da vil i hvert fall det store antallet vaksinerte vise om det virker. Uansett er det jo ikke alvorlig for de aller fleste. Anyways har det stoppet verden i år. Sånn kan vi ikke ha det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): I USA var det over 71 millioner som stemte på Trump også. GB! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jepp. Haster ikke med meg, men det blir flott å se folk får vaksine allerede i desember. Da vil i hvert fall det store antallet vaksinerte vise om det virker. Uansett er det jo ikke alvorlig for de aller fleste. Anyways har det stoppet verden i år. Sånn kan vi ikke ha det. Nei, det kan vi selvfølgelig ikke. Mener at dem som trenger vaksinen mest bør få den først. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Jepp. Haster ikke med meg, men det blir flott å se folk får vaksine allerede i desember. Da vil i hvert fall det store antallet vaksinerte vise om det virker. Uansett er det jo ikke alvorlig for de aller fleste. Anyways har det stoppet verden i år. Sånn kan vi ikke ha det. Har vel blitt snakket om at vi skal få vaksiner hit til Norge i april. Det vil ta litt tid å produsere opp nok samt frakte det rundt. Men nå som det kommer flere lovende vaksiner på banen kan det muligens gå raskere når de først er i gang.. Foreløpig er ingen godkjent sånn offisielt i EU og sånne godkjenninger tar tid. Så må den godkjennes i Norge etter det igjen av legemiddelverket. Men jeg er faktisk optimist ift at vi kan leve som normalt omtrent til vinteren 2021. Hvis riskogruppene og andre som trenger vaksinen mest får en dose på våren også en til 3 uker senere rundt sommeren. Da har vi allerede kommet langt ift en normal tid til vinteren.. Endret 16. november 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Men jeg er faktisk optimist ift at vi kan leve som normalt omtrent til vinteren 2021. Vi får krysse bjellene. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Vi får krysse bjellene. Jepp. bare å krysse bjellene og varme opp pølsesnabbene. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Har selvsagt hengt opp sytten selvlysende bjeller som julepynt hjemme. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Jepp. bare å krysse bjellene og varme opp pølsesnabbene. Skal du du feire jul i Oslo Øst i år? Hos onkel B? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg