Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Leggetid her også.. Må komme meg opp til 09:00 når oppgaven blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Fått oppheng på Ale nå? Nei da. Kommer bare med gjennomtenkte formaninger, dvs. viruset er ikke noe å bry seg om, ikke la det komme til hjernen så er alt bra, men send andre for å handle for deg. Easy. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Nei tar jeg Gunnar Airlines og entrer drømmeland! Gjør det samme, og følger Gunnars Ledlys helt inn i dusjen. Good night, alle flyelskere!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Deila skrev (4 minutter siden): rotet bort Hehe "rotet bort" ... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Nei da. Kommer bare med gjennomtenkte formaninger, dvs. viruset er ikke noe å bry seg om, ikke la det komme til hjernen så er alt bra, men send andre for å handle for deg. Easy. Hehe, ja helt herlig.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Sier god natt og fortsetter på The Mandalorian. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Sett de to første episodene av den nye sesongen av The Crown. Meget lovende. En ung Diana enters the building. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Lett hodepine. Tar en 1 g paracet. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 God morgen gamlinger. Hvordan er gikten? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) 1 minute ago, keizersoze said: God morgen gamlinger. Hvordan er gikten? De sover alle sammen. Bare oss Sobril Brothers igjen. Edit: Pleier å ta paracet mot hodepine, men ibux er kanskje bedre. Endret 16. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): De sover alle sammen. Bare oss Sobril Brothers igjen. Edit: Pleier å ta paracet mot hodepine, men ibux er kanskje bedre. Cant help ya there. Hodepine er ikke noe særlig, så det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Just now, keizersoze said: Cant help ya there. Hodepine er ikke noe særlig, så det gidder jeg ikke. Hvordan var helgen? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Rimelig så derre. Ikke mye som skjer.. din da mr? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Rimelig så derre. Ikke mye som skjer.. din da mr? Har bare vært inne. Prøve å følge det myndighetene sier. Holde seg så mye inne som mulig, unngå unødvendige turer ut. Skal jobbe tirsdag og torsdag, men får ha på munnbind. Kjedelig uten Premier League på skjermen, men noe fotball var det da i helgen. FFK spilte 0-0 i årets siste kamp mot Skeid og et par bra landskamper. Belgia tror jeg fort kan vinne EM neste år. Norge tror jeg ikke vi får se i et mesterskap før i EM 2024. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Har bare vært inne. Prøve å følge det myndighetene sier. Holde seg så mye inne som mulig, unngå unødvendige turer ut. Skal jobbe tirsdag og torsdag, men får ha på munnbind. Kjedelig uten Premier League på skjermen, men noe fotball var det da i helgen. FFK spilte 0-0 i årets siste kamp mot Skeid og et par bra landskamper. Belgia tror jeg fort kan vinne EM neste år. Norge tror jeg ikke vi får se i et mesterskap før i EM 2024. Du er nå optimist, det skal du ha Norge i 2024 kan jo skje da. Vi får se på onsdag, om det er noen som kan spille. FFK er vel OBOS nå, så de er vel fornøyd. Giddet ikke noe fotball denne helgen. Har fulgt mer med på hva som skjer borte i statene, men det virker som alt der bare går i sirkler nå, og det er samme dagut dag inn. Men heyy. Fikk da med den SpaceX oppskytingen isted. Så noe nytt har jo skjedd. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 2 minutes ago, keizersoze said: Du er nå optimist, det skal du ha Norge i 2024 kan jo skje da. Vi får se på onsdag, om det er noen som kan spille. FFK er vel OBOS nå, så de er vel fornøyd. Giddet ikke noe fotball denne helgen. Har fulgt mer med på hva som skjer borte i statene, men det virker som alt der bare går i sirkler nå, og det er samme dagut dag inn. Men heyy. Fikk da med den SpaceX oppskytingen isted. Så noe nytt har jo skjedd. Fikk ikke med meg det, siden jeg så på serie. Men leste litt om det på VG nå. Virker som alt gikk etter planen, og det er jo bra. Er vel mye som skal gå galt for at det feiler i 2020, men artig læll. De skal tilbringe 6 måneder på romstasjonen når dem er fremme, det er lenge 😛 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Feilpost. Endret 16. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Holy fucking shit! https://m.youtube.com/watch?v=b1VlX2BsXAI https://m.youtube.com/watch?v=k0F5O1oA4BU Endret 16. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg