Deila Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Får se hvor lenge Hopp holder ut her inne uten å bli kastet ut da haha. Lenke til kommentar
Shifu77 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Himmel og hav, merker at jeg begynner å bli gammel. Kan noen forklare meg hva denne tråden dreier seg om og hvordan den er ment å fungere? Finner ingen røde tråder her... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Shifu77 skrev (12 minutter siden): Finner ingen røde tråder her... Det er nok den eneste røde tråden her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Shifu77 skrev (14 minutter siden): Kan noen forklare meg hva denne tråden dreier seg om og hvordan den er ment å fungere? Les hele tråden så finner du ut av det Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Shifu77 skrev (26 minutter siden): Finner ingen røde tråder her... Det er korrekt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 2 hours ago, Stormoen33 said: Noen som har tenkt å prøve Sørlandschips med smak av sprudlende Champagne? Smaker overhodet ikke Champagne, bare litt salt. På tide å saksøke Sørlandschips, for de har virkelig blitt dårlig de seneste årene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 2 hours ago, Tyttebærtryne said: AMB der borte tror jeg neppe tar slike avgjørelser. Think again:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 51 minutes ago, Shifu77 said: Himmel og hav, merker at jeg begynner å bli gammel. Kan noen forklare meg hva denne tråden dreier seg om og hvordan den er ment å fungere? Finner ingen røde tråder her... Vi er diskusjo.no sitt svar på Seinfeld. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (10 minutter siden): På tide å saksøke Sørlandschips, for de har virkelig blitt dårlig de seneste årene. En kamerat av meg kjøpte en pose Sørlandschips med smak av pinnekjøtt, kona hans brakk seg når hun smakte det ... Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Haha, har hopp fått øksa på vgd? Fortjent. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (26 minutter siden): Vi er diskusjo.no sitt svar på Seinfeld. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (27 minutter siden): Think again:) Prøvde bare å hjelpe til, men ser at det faller på stengrunn:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 17 minutes ago, Stormoen33 said: En kamerat av meg kjøpte en pose Sørlandschips med smak av pinnekjøtt, kona hans brakk seg når hun smakte det ... Den smaker også ape, på samme måte som den med ribbesmak. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Prøvde bare å hjelpe til, men ser at det faller på stengrunn:) Orsak. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Den smaker også ape, på samme måte som den med ribbesmak. Bra å ha folk som tar en for laget si ... Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 Grattis med opprykk Lars. Veldig fortjent. Hahaha. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Den smaker også ape, på samme måte som den med ribbesmak. Har det klikket fullstendig for dem på Sørlandschips? Hva blir det neste? "Med smak av tran"? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har det klikket fullstendig for dem på Sørlandschips? Hva blir det neste? "Med smak av tran"? Nei, det blir "ekte tran". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Har det klikket fullstendig for dem på Sørlandschips? Hva blir det neste? "Med smak av tran"? Klikket er nok korrekt, det er jo også en variant med smak av TANG.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. november 2020 Rapporter Del Skrevet 15. november 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Klikket er nok korrekt, det er jo også en variant med smak av TANG.... Det er vanlig i Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg