Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Granca said:

Kanskje alkohol forsterker personligheten?

Jeg har hørt denne påstanden tidligere, at alkohol er et veldig ærlig dop. Så hvis du f.eks. er deprimert så blir du mer deprimert av å drikke alkohol, er du glad så blir du gladere, etc.

(vet ikke om det stemmer) 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Kanskje alkohol forsterker personligheten?

Vanskelig å si, bestekameraten er en kjernekar, men når han når et visst alkoholnivå er han uenig i absolutt alt.?

Han ringte en lørdagskveld når kona hans var bortreist og skulle fortelle meg hvorfor jeg burde like skalldyr, noe som er en vedtatt sannhet at jeg ikke gjør og aldri kommer til å gjøre. Har prøvd å like det i årevis, men det går ikke. Det verste er jo når han begynner å argumentere for hvorfor jeg tar feil angående dette. Imidlertid ufattelig komisk når det skjer da.?

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Det er som oftest neste trekk fra min tidligere omtalte kamerat.

Høres ut som ex-svogeren min. Kan ringe midt på natten og bable om mye rart, eller be meg komme på besøk (da vi bodde i samme område). Dersom jeg lot meg overtale til å komme over så var det 50/50 sjanse for at han sov.

Han er også en kjempehyggelig fyr. Problemet hans i fylla er at han mister helt konsept om tid. Han kan ringe folk og krangle om ting de har sagt for 10 år siden (og antageligvis glemt).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...