Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Anbefaler alle å bare ignorere dem som er ute etter å sabotere denne tråden også. Har varslet mod om at det ville skje, og det skjedde jo fort. Please, bare ignorer dem! Gud bedre. Siden her er vel for alle, ikke kun en liten klikk i fra vgd? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (7 minutter siden): Anbefaler folk å ta i bruk blokker-funksjonen som finnes her. Hvordan fungerer dette ? Behøver litt assistanse her Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Involverer det politi? Hehe, nei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Topp fem komiserier gjennom historien: 1. Black Adder(ses2-4). Humor i hver bidige scene og setning. Og et mylder av komistjerner. Må sees! 2. Seinfeld. Legendarisk med Kramer som den festligste. Hvilken type! 3. Monk. Ikke så kjent i Norge, men kongeserie om en mann med LITT angt og fobier. Glitrende av Tony Shalhoub. 4. IT Crowd. Utrolig morsomt og litt lite kjent. 5. Solsidan. Svensk humor på sitt beste. Ove er FÆL! Veldig enig med 1,2 og 4. Kan anbefale Not the nine o'clock news (ikke komiserie men sketsjeshow) Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (11 minutter siden): Lun stemning på thread Selvfølgelig, vi er da voksne folk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Anbefaler dere alle å se Ballers. Søt serie. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hva syns du om Arrested Development? Ikke noe for meg. Anbefaler faktisk også Rules of Engagement hvis den er å få sett noe sted. Der er Patrick (Puddy) Warburton fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Veldig enig med 1,2 og 4. Kan anbefale Not the nine o'clock news (ikke komiserie men sketsjeshow) Og A bit of Fry and Laurie, fantastisk morsomt. Og Cheers, med Norm og Cliff Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Anbefaler dere alle å se Ballers. Søt serie. Ballers. Hvor går den ? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (15 minutter siden): Anbefaler folk å ta i bruk blokker-funksjonen som finnes her. Blir det bra diskusjonsside om alle blokkerer hverandre ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Veldig enig med 1,2 og 4. Kan anbefale Not the nine o'clock news (ikke komiserie men sketsjeshow) Sett det meste. Har du ikke sett Monk? Tror det ligger på youtube. Bare se et par ep... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Sett det meste. Har du ikke sett Monk? Tror det ligger på youtube. Bare se et par ep... Har blitt tulla med at jeg minner om Monk. Tvangstanker osv. haha, ikke sett mye på det dog. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har du ikke sett Monk? Jo -tror det. Er det krimserie? Der han er genial men blir stadig hindret pga angst og lignende? Ble litt spesielt for meg Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hvis noen trenger å le, se denne serien. Se bare 5 min, of dere er hektet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Er det ikke noe nye serier som er morsomme? Jeg er superkresen -og ler sjelden av det noe synes er hysterisk (f-eks Side om side) 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Neste Sommer er jo episk. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Art-Vandelay skrev (10 minutter siden): Hvor går den ? HBO. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hvis noen trenger å le, se denne serien. Se bare 5 min, of dere er hektet. Eller nærmeste bestemt, fra 4-8 minutter. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Er det ikke noe nye serier som er morsomme? Jeg er superkresen -og ler sjelden av det noe synes er hysterisk (f-eks Side om side) Fuller House Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Neste Sommer uten Pia Tjelta er som tikka masala uten nanbrød. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er det ikke noe nye serier som er morsomme? Jeg er superkresen -og ler sjelden av det noe synes er hysterisk (f-eks Side om side) Brooklyn nine nine er helt ok. Du skuffer hvis du ikke vil se Jeeves and Woster. Hysterisk er den ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg