keizersoze Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (Akkurat nå): Vel, vgd hadde vært adtskillig mye bedre uten noen som helst form for moderasjon . Det kan jeg si. Brukerne hadde moderert hverandre. Veeel. Det er vel delte meninger om akkurat det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Just now, Hoppidioten said: Vel, vgd hadde vært adtskillig mye bedre uten noen som helst form for moderasjon . Det kan jeg si. Brukerne hadde moderert hverandre. Det hadde blitt dannet klikker rundtom på forumet og man hadde fått mange fine miljøer som man har ellers i samfunnet. Autoriteter som skal styre andres tankesett synes jeg absolutt ikke noe om. Verken på Vgd eller i samfunnet forøvrig. Hvordan hadde de moderert hverandre i praksis, mener du? Tankesett blir ikke styrt, kun overtramp. Man kan fint uttrykke uenighet med en person uten å kalle vedkommende for idiot osv. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): +518. Ta deg en tur ut. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 La oss alle ta en sobril samtidig 1 2 3 Putt den i munnen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): sobril SobrilKVP. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Cheers yourself, Keizer. Bottoms up til vi blir så snøvlete at moderatorene tar oss Schjkåål Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Nei, man må kunne kalle en spade for en spade. Men det er vist ikke lov lenger i krenkesamfunnets tidsalder 2020. Stopp dette tidstoget. Jeg vil av. 1980 eller noe. 2020 er bare trist. Det var en tid hvor folk kunne pøke hverandre på kopirommet uten at noen hevet et øyenbryn. Hva har skjedd? Huff. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (1 minutt siden): Autoriteter som skal styre andres tankesett synes jeg absolutt ikke noe om. Verken på Vgd eller i samfunnet forøvrig. Det handler overhodet ikke om å styre andres tankesett! Vi modererer ikke meninger, kun brudd på VGDs retningslinjer. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Gag and choke on that cock. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (1 minutt siden): krenkesamfunnets Sa den mest krenkede. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 1 minute ago, Hoppidioten said: 1980 eller noe. Bra du ikke sa 1970, for det var et deprimerende tiår. Ikke bare mtp klær, men også mtp innredning/møbler osv. Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hva hvis mine meninger tilfeldigvis bryter dette såkalte regelverket til Gard Steiro. Da ryker jo innleggene og dermed også ytringsfriheten. Ytringsfriheten i VGDs øyne gjelder ikke så lenge man ikke følger moderatorene av VGDs sine tankesett? Hva søren er det for en ytringsfrihet? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Pøke betyr tafse? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Gag and choke on that cock. Følger det Covid19 med? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Bra du ikke sa 1970, for det var et deprimerende tiår. Ikke bare mtp klær, men også mtp innredning/møbler osv. Ikke ueffent hva musikk angår, langt unna faktisk. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Grab ‘em by the pussy! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (1 minutt siden): Hva hvis mine meninger tilfeldigvis bryter dette såkalte regelverket til Gard Steiro. Da ryker jo innleggene og dermed også ytringsfriheten. Ytringsfriheten i VGDs øyne gjelder ikke så lenge man ikke følger moderatorene av VGDs sine tankesett? Hva søren er det for en ytringsfrihet? Helt feil. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (1 minutt siden): ytringsfrihet Har du lest, eller vil du bare krangle? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Sa den mest krenkede. For å ikke gjøre dette helt ensidig.. Selvsagt er en krenket om en føler seg krenket. Det er utallige måter å være krenket på.. Å ikke få tafse på damer på kopirommet er jo nesten mer en en krenkelse. Det er en nekt av borgerrettigheter. Vi vil ha vårt, og dere som ikke gir oss det er noen sutrete sytepaver. Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Jeg hater egentlig diskusjoner Deila. Verste jeg vet. Men av og til må man bare trøkke i dritten for å si det forsiktig. Man må tørre å stå opp for seg og sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg