Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Hoppidioten said:

Vel, vgd hadde vært adtskillig mye bedre uten noen som helst form for moderasjon . Det kan jeg si. Brukerne hadde moderert hverandre. Det hadde blitt dannet klikker rundtom på forumet og man hadde fått mange fine miljøer som man har ellers i samfunnet. Autoriteter som skal styre andres tankesett synes jeg absolutt ikke noe om. Verken på Vgd eller i samfunnet forøvrig. 

Hvordan hadde de moderert hverandre i praksis, mener du? 

Tankesett blir ikke styrt, kun overtramp. Man kan fint uttrykke uenighet med en person uten å kalle vedkommende for idiot osv.

Lenke til kommentar
Hoppidioten skrev (1 minutt siden):

Hva hvis mine meninger tilfeldigvis bryter dette såkalte regelverket til Gard Steiro. Da ryker jo innleggene og dermed også ytringsfriheten. Ytringsfriheten i VGDs øyne gjelder ikke så lenge man ikke følger moderatorene av VGDs sine tankesett? Hva søren er det for en ytringsfrihet? 

Helt feil.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Sa den mest krenkede. 

For å ikke gjøre dette helt ensidig.. Selvsagt er en krenket om en føler seg krenket. 
Det er utallige måter å være krenket på.. Å ikke få tafse på damer på kopirommet er jo nesten mer en en krenkelse. Det er en nekt av borgerrettigheter.

Vi vil ha vårt, og dere som ikke gir oss det er noen sutrete sytepaver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...