Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 (endret) SirOwen skrev (2 timer siden): Okaeeeyyy...har du tjuvlånt vaperen til J.. Nope. Relaterte bare det du skrev til gifen du la ved. Endret 14. november 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Dere må roe helt ned. Viruset er ikke farlig. Senk skuldrene og nyt livet framfor dere. Urge og Litago ligger kald til deg i kjøleskapet. Smash i det andre kjøleskapet, og salt potetgull i tørrskapet. Kinaviruset er bare farlig om man er over 40 år / eller hvis du er syk fra før. Faen meg chille litt nå. Kan ikke gå rundt å frykte noe usynlig, det blir for jæklig dumt. Det er en del av oss, en del av hverdagen. Finn deg en god serie. The Boys eller Seinfeld på Amazon Prime. Helt gratis. Helt sant. Gå til speilet på badet og si disse ordene til ditt eget ansikt: Viruset er ikke farlig for meg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Morgen God, alle på druen!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Mr Fawk skrev (35 minutter siden): Dere må roe helt ned. Viruset er ikke farlig. Senk skuldrene og nyt livet framfor dere. Urge og Litago ligger kald til deg i kjøleskapet. Smash i det andre kjøleskapet, og salt potetgull i tørrskapet. Kinaviruset er bare farlig om man er over 40 år / eller hvis du er syk fra før. Faen meg chille litt nå. Kan ikke gå rundt å frykte noe usynlig, det blir for jæklig dumt. Det er en del av oss, en del av hverdagen. Finn deg en god serie. The Boys eller Seinfeld på Amazon Prime. Helt gratis. Helt sant. Gå til speilet på badet og si disse ordene til ditt eget ansikt: Viruset er ikke farlig for meg. Smalt det fra han som sjekker smittetall daglig, sitter nede i sokkelen og får andre til å handle for seg, eller levert mat på døren, da det er farlig å være ute. Som vi sier her oppe. Skitprat. 2 Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Skal si VG gjorde en god jobb med sletting i sted. Jeg er vel borte for godt derifra. Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hvorfor skal alt modereres? Det er jo bare maktsyke mennesker som tar sånne jobber. JA jeg snakker faktisk direkte til alle dere moderatorer ute i Norges land. Er vel søkere til polithøgskolen hele gjengen. Men kom ikke inn så tok da til takke med en moderatorjobb i VG. Haha. Gud bedre. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (Akkurat nå): Skal si VG gjorde en god jobb med sletting i sted. Jeg er vel borte for godt derifra. Tvi tvi Hoppidioten ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (Akkurat nå): Skal si VG gjorde en god jobb med sletting i sted. Jeg er vel borte for godt derifra. Nytt forsøk? Sedvanlig rant, kun piss? Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 MOEN! Lars hadde rett. Gått fulstendig til hodet på deg dette her. Tips fra meg til deg som en god venn. Ro deg ned. Det er virkelig skumle tendenser du viser. JEg er bekyumrewt. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Du er nok ikke utestengt på VGD, hopp. Bra du sier ting du har på hjertet. Off-topic hadde vært sabla kjedelig i kveld om du ikke skrev det. Fortsett i samme stil, nok av brukere som dobbeltenker før dem trykker enter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Jeg modererer ikke på Off-topic tråden, så da er det noen andre som har gjort det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hoppidioten skrev (2 minutter siden): MOEN! Lars hadde rett. Gått fulstendig til hodet på deg dette her. Tips fra meg til deg som en god venn. Ro deg ned. Det er virkelig skumle tendenser du viser. JEg er bekyumrewt. Man kan jo bli bekymret av langt mindre. Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 OK, bra det Moen. Jeg trodde du hadde klikka fullstendig der du satt i din moderatorstol oppe i Romsdalsalpene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 5 minutes ago, Hoppidioten said: Hvorfor skal alt modereres? Alt skal jo ikke det, bare regelbrudd. Selv Off-Topic er ikke fritatt fra reglene. Før eller siden kommer det en moderator som ikke er aktiv i den tråden, og da er det hans oppgave å fjerne det som bryter med retningslinjene. Dette er vel ikke noe nytt? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 SirOwen skrev (17 minutter siden): Morgen God, alle på druen!! Good morning Sir. Cheers Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Vel, vgd hadde vært adtskillig mye bedre uten noen som helst form for moderasjon . Det kan jeg si. Brukerne hadde moderert hverandre. Det hadde blitt dannet klikker rundtom på forumet og man hadde fått mange fine miljøer som man har ellers i samfunnet. Autoriteter som skal styre andres tankesett synes jeg absolutt ikke noe om. Verken på Vgd eller i samfunnet forøvrig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Åjj. uvennskap på en søndagsmorgen på vgdvåks? Nå står ikke verden til solen tar den Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 1 minute ago, keizersoze said: Good morning Sir. Cheers Cheers yourself, Keizer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg