Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (11 minutter siden):

Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet.

Kan du slutte med dette nå Ale?

https://forskning.no/barn-og-ungdom-sykdommer/barn-alvorlig-syke-med-korona-i-usa/1688735

Better safe than sorry si ...

Endret av Stormoen33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (41 minutter siden):

Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet.

Dette blir veldig selvmotsigende når du ikke beveger deg ut i samfunnet selv, men sender mor og lillesøster på butikken. I tillegg til at du følger med på antall smittede hver kveld. Høres ut som det går veldig inn på deg, men at du prøver hardt å late som det ikke gjør det. Sorry mac, kjøper den ikke. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Deila said:

Dette blir veldig selvmotsigende når du ikke beveger deg ut i samfunnet selv, men sender mor og lillesøster på butikken. I tillegg til at du følger med på antall smittede hver kveld. Høres ut som det går veldig inn på deg, men at du prøver hardt å late som det ikke gjør det. Sorry mac, kjøper den ikke. 

Ale got busted!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (På 12.11.2020 den 0.39):

Så vidt jeg har skjønt er ikke smitteraten stor nok til at flokkimmunitet kan oppnås, man vet jo heller ikke om man forblir immune etter at man har vært smittet. Smitteraten måtte vel være 75% eller mer ?

Naturlig flokkimmunitet oppnås jo ved at de fleste smittes, så dør de som ikke tåler viruset. Etter det har flokkimmunitet oppnådd fremover, ettersom alle som overlevde tålte viruset..

Så har man jo problemet med at man kan bli smittet flere ganger. 

Så vil man jo alltid ha de fremover som ikke er immune, slik at vi aldri blir kvitt sykdommen helt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...