Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Har enorm kapasitet når det kommer til søtsaker. Det er viden kjent! Du må ha intern shutdown ift. kalorier. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Varmes i ovn på 80 grader i 15 minutter fra dypfryst tilstand. Forstår bare ikke hvordan man kommer på slikt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Forstår bare ikke hvordan man kommer på slikt. Sikkert ved prøving og feiling. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Hvorfor skal vi holde oss inne om viruset ikke er noe å bekymre seg for? Hva ville skjedd om alle skulle sende andre på butikken? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 (endret) Mr Fawk skrev (11 minutter siden): Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet. Kan du slutte med dette nå Ale? https://forskning.no/barn-og-ungdom-sykdommer/barn-alvorlig-syke-med-korona-i-usa/1688735 Better safe than sorry si ... Endret 14. november 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Stormoen33 skrev (15 minutter siden): Sikkert ved prøving og feiling. Hvorfor varme dypfryst godteri. Bare å prøve det høres veldig sært ut:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hvorfor varme dypfryst godteri. Bare å prøve det høres veldig sært ut:) Jeg vet ikke, spiser ikke godteri. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Mr Fawk skrev (41 minutter siden): Dere må lære dere å chille. Viruset er bare farlig om man er gammel eller er syk fra før. Har du en relativt god helse, er det relativt usannsynlig at du får noe mer enn forkjølelsessymptomer. Så ro helt ned, spis god mat og drikke og chill to the max. Finn fram bringebærkransen og mums i vei. Viruset er ikke noe å bekymre seg for eller bruke masse unødvendig energi på. Hold dere mest mulig inne, og planlegg hva du skal ha i butikken. Tenk: hva skal jeg ha, hva digg vil ganen min nyte. Urge, taco, smash, bringebærkrans, litago. Lur inn en runk om stresset røyner på, da slapper man av. Frykt kan ikke kontrollere deg. Nyt livet. Dette blir veldig selvmotsigende når du ikke beveger deg ut i samfunnet selv, men sender mor og lillesøster på butikken. I tillegg til at du følger med på antall smittede hver kveld. Høres ut som det går veldig inn på deg, men at du prøver hardt å late som det ikke gjør det. Sorry mac, kjøper den ikke. 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 3 minutes ago, Deila said: Dette blir veldig selvmotsigende når du ikke beveger deg ut i samfunnet selv, men sender mor og lillesøster på butikken. I tillegg til at du følger med på antall smittede hver kveld. Høres ut som det går veldig inn på deg, men at du prøver hardt å late som det ikke gjør det. Sorry mac, kjøper den ikke. Ale got busted! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Prøver å laste ned Amazon Prime. For et slit. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Sorry mac, kjøper den ikke. Selvfølgelig, noe av det ******* jeg har sett. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Slukker lyset for i natt. Sov godt folkens. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 HAHAHA fy faen når Borat og «datteren» hans gjør den dansen og mensenblodet hennes er overalt. Psykt! 😂 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Du må ha intern shutdown ift. kalorier. Hvem vet? Har ikke evnen til å legge på meg noe særlig i hvert fall. Ingen i slekta er runde. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Granca skrev (7 timer siden): Hva spiser/gjør dere på lillejuleaften? Noen ritualer? Pynter juletreet og drikker GT. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 Stormoen33 skrev (På 12.11.2020 den 0.39): Så vidt jeg har skjønt er ikke smitteraten stor nok til at flokkimmunitet kan oppnås, man vet jo heller ikke om man forblir immune etter at man har vært smittet. Smitteraten måtte vel være 75% eller mer ? Naturlig flokkimmunitet oppnås jo ved at de fleste smittes, så dør de som ikke tåler viruset. Etter det har flokkimmunitet oppnådd fremover, ettersom alle som overlevde tålte viruset.. Så har man jo problemet med at man kan bli smittet flere ganger. Så vil man jo alltid ha de fremover som ikke er immune, slik at vi aldri blir kvitt sykdommen helt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 15 hours ago, Tyttebærtryne said: Hvorfor varme dypfryst godteri. Bare å prøve det høres veldig sært ut:) Er det bedre å spise smultringene i frossen tilstand? For det er jo alternativet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. november 2020 Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 SirOwen skrev (3 timer siden): Er det bedre å spise smultringene i frossen tilstand? For det er jo alternativet. Virker som det dreide seg om snop, ut fra bildet å regne? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2020 1 hour ago, Tyttebærtryne said: Virker som det dreide seg om snop, ut fra bildet å regne? Okaeeeyyy...har du tjuvlånt vaperen til J.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg