keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Var ikke alene. Da hadde jeg ikke giddet. Gikk med en kompis. Og jeg er ikke redd for å håndhilse. Kan ikke gå rundt å være redd her i verden. Kommer ikke noe godt ut av det. Kjekt det da. Jeg synes det er ganske ok å gå alene...Slipper å ta hensyn da, og samtalen blir mye bedre når jeg bare har meg selv å snakke med Nei selvsagt..Men sunn fornuft i disse tider er jo greit å ha. Jeg ser ikke på meg som utsatt, men det er jo folk i min omgangskrets som er det. Tviler uansett jeg hadde giddet 325 mil. Det blir liksom litt i feil retning i forhold til vinteren.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Tviler uansett jeg hadde giddet 325 mil. Det blir liksom litt i feil retning i forhold til vinteren.... Korrekt. Heller 325 mil sørover... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Korrekt. Heller 325 mil sørover... Nå snakker vi..Så var det det der greiene med korona da...Det stopper ganske mye. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Nå snakker vi..Så var det det der greiene med korona da...Det stopper ganske mye. Meh. Kan godt tenkes jeg drar etter jul. Karantene gjør meg ingenting. Men ferie med mye munnbind gidder jeg ikke. Får se hva reglene der nede blir i januar/februar. Lov å håpe. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Meh. Kan godt tenkes jeg drar etter jul. Karantene gjør meg ingenting. Men ferie med mye munnbind gidder jeg ikke. Får se hva reglene der nede blir i januar/februar. Lov å håpe. Kan vel ikke bli verre ihvertfall.. Men det trodde vi jo ifjor også. Ordner seg til slutt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Men det trodde vi jo ifjor også Gjorde vi? Med Donald? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Gjorde vi? Med Donald? Donald ut nå er jo den ensete positive nyheten i år..Tenkte mer på at koronaen har stoppet mye her i verden.. Mer enn appelsinen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Tenkte mer på at koronaen har stoppet mye her i verden Men ikke i fjor. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Men ikke i fjor. Neida. Derfor jeg nevnte at vi trodde 2020. nytt år, ny giv, skulle bli bedre enn 2019.. vel og så.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Neida. Derfor jeg nevnte at vi trodde 2020. nytt år, ny giv, skulle bli bedre enn 2019.. vel og så.... Aha! Jeg håpte bare at 20 skulle bli noe av det samme. Misset grovt der. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Aha! Jeg håpte bare at 20 skulle bli noe av det samme. Misset grovt der. Det gjorde de fleste mr. G. Tror alle, egentlig. Så hva styrer du med sånn tidlig på dagen da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (4 minutter siden): Så hva styrer du med sånn tidlig på dagen da? Tidlig? Heller halvsent. Ligger i badekaret og ser tv-serie, som jeg nesten alltid gjør. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Tidlig? Heller halvsent. Ligger i badekaret og ser tv-serie, som jeg nesten alltid gjør. Høres kjedelig ut.. Men ok.. Jeg chingser mellom en naidendokumentar, CNN, og et cavatinatablatur...Så jeg er vel ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Høres kjedelig ut Jeg ELSKER det, og da blir det sånn. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Det er det viktige. Hvilken serie da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Det er det viktige. Hvilken serie da? Ray Donovan, sesong 7. Bra. Sesong 5 kan man hoppe over. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ray Donovan, sesong 7. Bra. Sesong 5 kan man hoppe over. Får sjekke det ut. Kjenner lite til det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Får sjekke det ut. Kjenner lite til det. Se heller The Blacklist, hvis du ser lite tv. Enda bedre. Eller Dexter. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Se heller The Blacklist, hvis du ser lite tv. Enda bedre. Eller Dexter. For å være ærlig. Jeg gidder ikke mr. Sett pittelitt, så det er nok. Vel av Blacklist ihvertfall..og Dexter. Gidder ikke sitte meg inn i noe. Komedie er min ting. Synd det ikke er noe bra. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Rapporter Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Komedie er min ting. Synd det ikke er noe bra. Se Jeeves and Woster da. Alt ligger vel på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg