SirJames™ Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 Ramler ut av sofanen bare for å ramle inn i senga. G night, alle VPs!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Blir du lett brun, TBone? Ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja. Overkroppen går greit hos meg, men alt nedenfor bjellene blir aldri brunt. Snodig, men sånn ær'e. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Overkroppen går greit hos meg, men alt nedenfor bjellene blir aldri brunt. Snodig, men sånn ær'e. Hjelper ikke med knelang shorts nei. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hjelper ikke med knelang shorts nei. Nei. Men spiller ingen rolle. Leggene blir ikke brune heller. Hverken etter en hel vinter men grancing, eller påfølgende sommer med shorts. Er ikke pigmenter der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Er nok noe med det ja. Uansett om jeg blir lett brun blir jeg jo kalt en marsipangris av fruen da. Det er jo ikke pent. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Er nok noe med det ja. Uansett om jeg blir lett brun blir jeg jo kalt en marsipangris av fruen da. Det er jo ikke pent. Nei, det er det ikke, Mr Brad P. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Mornings! Japs, en dag nærmere vår. Og det er fredag den 13.! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Japs, en dag nærmere vår. Og det er fredag den 13.! Tror ikke på slikt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Tror ikke på slikt Ikke jeg heller, men det er nok av folk som gjør det. Husker en gang nede i sentrum her. Det sto en forlatt stige over et fortau. Dere vil ikke tro hvor mange som gikk ute i gata i stedet for å gå under stigen. Utroligt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Sier god natt nå folkens. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): god natt Dovendyr er herlige! Er jo et selv... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): god nat Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Deila skrev (47 minutter siden): Ey, er født og oppvokst på østlandet jeg da, og har bodd her hele livet Hehe. Må si det var litt morsomt når østlendinger ble lit deppa for det var så mye regn for noen år siden 😛 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Dovendyr er herlige! Er jo et selv... Hehe. Er de dovne, eller bare treg? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Stormoen33 skrev (30 minutter siden): T-Bone? Er du Jason Alexander? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Hehe. Er de dovne, eller bare treg? Bare trege, mistenker jeg. Jeg er doven, men ikke når det gjelder ting jeg liker. Treg er jeg ikke. Gikk faktisk ei mil i dag, med innlagt topptur. Elsker å gå, men da må jeg helst ha selskap. Håper det blir gåing på Granca etter nyttår, men tviler sterkt. Covid saboterer livene våre. Og dreper mange. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Bare trege, mistenker jeg. Jeg er doven, men ikke når det gjelder ting jeg liker. Treg er jeg ikke. Gikk faktisk ei mil i dag, med innlagt topptur. Elsker å gå, men da må jeg helst ha selskap. Håper det blir gåing på Granca etter nyttår, men tviler sterkt. Covid saboterer livene våre. Og dreper mange. Såpass.. Så du blir rastløs da? Uansett kjekt å få det ut av kroppen ja. Uansett så er jo en mil voksent. Kjipt du må gå alene. Hadde jeg giddet, så skulle jeg møtt deg halvveis...Vi trenger bare gå ca 25 mil hver. Litt kjipt da. Vi kunne ikke engang håndhilse pga korona. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Kjipt du må gå alene. Var ikke alene. Da hadde jeg ikke giddet. Gikk med en kompis. Og jeg er ikke redd for å håndhilse. Kan ikke gå rundt å være redd her i verden. Kommer ikke noe godt ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg