Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Kjenner på det selv.

Rart hvor lyst man får på ting man ikke får gjort eller har muligheten til å gjøre. Så har det litt med at denne mørketiden i Norge nå er ganske dritt, og da får man ekstra lyst på sol og varme..

Good night, Moen.

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Klarer ikke å ligge i ro og sole meg. Det MÅ skje noe. Derfor liker jeg å gå lang tur. Og så gjerne bade litt i basseng etterpå. Sjøen holder bare ca 18 på vinteren der, og det gidder jeg ikke. Og så så er jeg ikke ute før tidligst rundt ett. Forstår bare ikke dem som må ligge i sola fra 08 hver dag og i 8 timer, gjerne. Det hadde vært tortur for meg, samme fanden hvem jeg hadde reist med.

Lenke til kommentar
Deila skrev (7 minutter siden):

Rart hvor lyst man får på ting man ikke får gjort eller har muligheten til å gjøre. Så har det litt med at denne mørketiden i Norge nå er ganske dritt, og da får man ekstra lyst på sol og varme..

Good night, Moen.

Natta mr.. Men ikke undervurder mærketiden og is. En sitter mer pris på når det faktisk er fint vær. Ta det fra en annen vestlending.

Lenke til kommentar
Granca skrev (5 minutter siden):

Klarer ikke å ligge i ro og sole meg. Det MÅ skje noe. Derfor liker jeg å gå lang tur. Og så gjerne bade litt i basseng etterpå. Sjøen holder bare ca 18 på vinteren der, og det gidder jeg ikke. Og så så er jeg ikke ute før tidligst rundt ett. Forstår bare ikke dem som må ligge i sola fra 08 hver dag og i 8 timer, gjerne. Det hadde vært tortur for meg, samme fanden hvem jeg hadde reist med.

Nei, soling er ikke aktuelt, tur er bedre ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...