Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinne 07:00-konken. Så sovne med et smil om munnen. Det her er kanskje litt creepy for deg å høre elgen, men jeg drømte om deg natt til mandag forrige uke. Ganske guffen drøm egentlig, og det er ikke kødd. Tror det bare er et tegn på at jeg er for mye på vgd/diskusjon. Skal ta en fridag i morgen. I hvert fall, du døde i en bilulykke i drømmen og i drømmen var jeg skikkelig satt ut og lei meg for det. Selvfølgelig husker jeg ikke detaljene ettersom det har gått en uke. Men jeg hadde møtt deg for første gang rett før, også fikk jeg beskjed om at du hadde krasjet på rolvsøyveien (mamma krasjet der for noen år siden, uten å bli skadet), og da gikk drømmen over til et mareritt. Tror kanskje vi skal slutte med det Mawk-greiene. For jeg mistenker når jeg nå analyserer drømmen i ettertid at bilkrasjen og mamma hører sammen. Derfor var du i ulykken i drømmen min. Det var en av de mest spesielle drømmene jeg har hatt. På et tidspunkt var det mange folk rundt meg, på en slags tilstelning. Det kan ha vært et slags VGD-treff, hvor alt ble ødelagt av at du var i den bilkrasjen. Sikkert sykt for noen å lese dette, men det er sant. Jeg drømte det for en uke siden, og visste ikke om jeg burde dele det eller ikke. Bisarr drøm som jeg hadde etter en sobril og paracet. Jeg liker å drømme, men ikke når det blir så personlig. Huff, beklager elgen.

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (16 minutter siden):

Jeg liker å drømme, men ikke når det blir så personlig. Huff, beklager elgen.

Kan skjønne at det var guffent, men kanskje litt logisk at alt blir surret sammen i en slags lapskaus av tanker og fantasier i disse tider.
Jeg har jo mast om Mawk ganske lenge nå - så det er naturlig at jeg ble blandet inn der.
Fint at du delte det, Mr.Fawk! 

Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Om Deila svinger innom så er det korrekte at Norwegian hadde 156 fly, nå er det bare 6 som flyr ...

Norwegian ble vel en kunstig luftballong da de satset på utenlandstrafikk med flere og flere fly med lave billettpriser.

Covid-19 stakk et digert hull i nevnte ballong, med det resultat vi ser nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...