SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Ta dette i fisketråden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Tror vi sier Holmen i Herjevatnet-tråden ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Fish & chips’en jeg kjøpte i Manchester for noen år tilbake, etter match, er noe av det beste jeg har smakt i hele livet mitt. Noe annet enn det pløsete greiene Mawk kjøper på Rema 1000. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Dette kan ikke vises ofte nok Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Eg seie nu god natt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 10 minutes ago, Stormoen33 said: Eg seie nu god natt. Good night. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Ser litt på youtube, og jammen var ikke Klopp enig med det Ole sa post-match. Man skal ikke komme hjem sent torsdag fra Tyrkia, og så spille tidligkamp på lørdag. "Ole was right". Bønna mente han tok feil. FA må fikse dette asap, hvis ikke blir det mye skader fremover. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Dusjen venter, deretter monsterdyna. Good night, all PB&J sandwich lovers!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Klokker ut på 05:10. God natt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Mr Fawk skrev (7 minutter siden): Klokker ut på 05:10. God natt. Det var tidlig, Mr.Fawk! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Det var tidlig, Mr.Fawk! Klokker ut herfra altså. Er gjerne våken til rundt 07:00. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Vinne 07:00-konken. Så sovne med et smil om munnen. Det her er kanskje litt creepy for deg å høre elgen, men jeg drømte om deg natt til mandag forrige uke. Ganske guffen drøm egentlig, og det er ikke kødd. Tror det bare er et tegn på at jeg er for mye på vgd/diskusjon. Skal ta en fridag i morgen. I hvert fall, du døde i en bilulykke i drømmen og i drømmen var jeg skikkelig satt ut og lei meg for det. Selvfølgelig husker jeg ikke detaljene ettersom det har gått en uke. Men jeg hadde møtt deg for første gang rett før, også fikk jeg beskjed om at du hadde krasjet på rolvsøyveien (mamma krasjet der for noen år siden, uten å bli skadet), og da gikk drømmen over til et mareritt. Tror kanskje vi skal slutte med det Mawk-greiene. For jeg mistenker når jeg nå analyserer drømmen i ettertid at bilkrasjen og mamma hører sammen. Derfor var du i ulykken i drømmen min. Det var en av de mest spesielle drømmene jeg har hatt. På et tidspunkt var det mange folk rundt meg, på en slags tilstelning. Det kan ha vært et slags VGD-treff, hvor alt ble ødelagt av at du var i den bilkrasjen. Sikkert sykt for noen å lese dette, men det er sant. Jeg drømte det for en uke siden, og visste ikke om jeg burde dele det eller ikke. Bisarr drøm som jeg hadde etter en sobril og paracet. Jeg liker å drømme, men ikke når det blir så personlig. Huff, beklager elgen. Endret 9. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Mr Fawk skrev (16 minutter siden): Jeg liker å drømme, men ikke når det blir så personlig. Huff, beklager elgen. Kan skjønne at det var guffent, men kanskje litt logisk at alt blir surret sammen i en slags lapskaus av tanker og fantasier i disse tider. Jeg har jo mast om Mawk ganske lenge nå - så det er naturlig at jeg ble blandet inn der. Fint at du delte det, Mr.Fawk! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Deila skrev (7 timer siden): Deng døgna i natt og sovet hele dagen? Uvirkelig så mye jeg er savnet -rørende!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Morgen God, alle iskremelskere!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Skal selv grave frem litt pistasj-is om noen få strakser. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Om Deila svinger innom så er det korrekte at Norwegian hadde 156 fly, nå er det bare 6 som flyr ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 Just now, Stormoen33 said: Om Deila svinger innom så er det korrekte at Norwegian hadde 156 fly, nå er det bare 6 som flyr ... Norwegian ble vel en kunstig luftballong da de satset på utenlandstrafikk med flere og flere fly med lave billettpriser. Covid-19 stakk et digert hull i nevnte ballong, med det resultat vi ser nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Rapporter Del Skrevet 9. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Norwegian ble vel en kunstig luftballong da de satset på utenlandstrafikk med flere og flere fly med lave billettpriser. Covid-19 stakk et digert hull i nevnte ballong, med det resultat vi ser nå. Går nok ikke mye lenger det der nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg