Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Deng døgna i natt og sovet hele dagen? It's hard to be a nissemann vet du ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Dårlig spøk. Endret 9. november 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 It`s hard to be a tissemann. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): It`s hard to be a tissemann. Den var billig Tyttebær, tørr også ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): It's hard to be a nissemann vet du ... Ja, den mannen sover på alle mulig rare tidspunkt, bortsett fra om natta. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): It`s hard to be a tissemann. Kan være krevende det også, ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Den var billig Tyttebær, tørr også ... Næsh Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Dårlig trafikk både her og på den andre siden i dag. Men får vel lov det etter nattens julebord vel. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Del Skrevet 8. november 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: tørr også ... Det er jo en fordel at tissemannen er tørr, da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca er vel på det såkalte etegildet sitt ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Granca er vel på det såkalte etegildet sitt ... Torskenakke dagen etter fylla, det hadde jeg aldri fått til. Men fikk faktisk til reker dagen etter fylla i sommer utrolig nok. Var litt bekymret for at det skulle komme opp igjen. Hadde kanskje noe med at jeg drakk øl til. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Torskenakke dagen etter fylla, det hadde jeg aldri fått til. Det er jo bare fisk, men litt enig også, er ikke noe glad i torsk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): er ikke noe glad i torsk. Erre muuuuuli?:) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Det er jo bare fisk, men litt enig også, er ikke noe glad i torsk. Nå drakk ikke jeg så mye i går, men hadde jeg vært på en skikkelig fyllekule så er ikke fisk førstevalget dagen derpå. Men sånn generelt så er jeg enig, det er jo bare fisk. Fisk er godt det, spesielt om det er riktig tilberedt. Men ikke spesielt glad i kokt torsk. Bør helst stekes. Endret 8. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Nå drakk ikke jeg så mye i går, men hadde jeg vært på en skikkelig fyllekule så er ikke fisk førstevalget dagen derpå. Hadde gått for kebab eller pizza da ja ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Erre muuuuuli?:) Ja, bekkørret og fjellørret er en delikatesse, hvitfisk not so much ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ja, bekkørret og fjellørret er en delikatesse, hvitfisk not so much ... Holder med deg der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Fisker dere med garn på Herjevatnet Deila? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Fisker dere med garn på Herjevatnet Deila? Jau, men sjølvsagt. Prøvde litt i sommer, men er ikke så veldig dreven. Har fisket lite, men burde bli mer der oppe fremover. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Da blir det vel haugevis med ørret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg