Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Alltid skal du være så vanskelig. Neida, fort gjort å overse det ... 2 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Neida, fort gjort å overse det ... Nei jeg tenkte mer på at jeg forsøkte å slippe unna med det. Hva holder deg våken da mr Stormo? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Man er da ikke a-menneske? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (6 minutter siden): Selvsagt har du det fint? Jeg har det alltid bra Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hva holder deg våken da mr Stormo? At jeg ikke har lagt meg ennå, og at valguken tullet til døgnrytmen ettersom det ble nattåpent? Får stå opp tidligere enn vanlig etter noen timer på puta. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Man er da ikke a-menneske? Vi er jo det. Det er a- mennesker som er b- mennesker. Vi har skjønt det. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Jeg har det alltid bra Høres bra ut Vet ikke helt om jeg skal håpe på at du er våken på grunn av oss, og dine administrative ordrer nå i disse presidenttider, eller om du er våken fordi du har lyst. Eller den mysteriøse dør nr 3? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): At jeg ikke har lagt meg ennå, og at valguken tullet til døgnrytmen ettersom det ble nattåpent? Får stå opp tidligere enn vanlig etter noen timer på puta. Valguken.. huff. Det kan jo faktisk bli verre fremover merkelig nok. Kanskje vi skal få USA til samme tidssone som oss? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Er nok en kombinasjon av dør 1 og 3. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Valguken.. huff. Det kan jo faktisk bli verre fremover merkelig nok. Kanskje vi skal få USA til samme tidssone som oss? Ikke på VGD. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Jeg hater og avskyr så jævlig absolutt alt som har med narko- og eller pillemisbruk å gjøre at jeg ikke takler noe som helst tull eller forsøk på normalisering av denne driten. Dette til opplysning for dem som ikke visste det. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (9 minutter siden): Er nok en kombinasjon av dør 1 og 3. Hvava det han sang.. When the going gets tough, the tough gets going. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Ikke på VGD. Nei det var vel rimelig midlertidig. men heyy. vi var jo engler der. Var en ræv som ødelagte for oss der. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Jeg hater og avskyr så jævlig absolutt alt som har med narko- og eller pillemisbruk å gjøre at jeg ikke takler noe som helst tull eller forsøk på normalisering av denne driten. Dette til opplysning for dem som ikke visste det. Det er jo en ærlig sak. Siden du sier det.. har det vært nevnt her? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Det er jo en ærlig sak. Siden du sier det.. har det vært nevnt her? Over alt. Absolutt nulltoleranse. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Våknet igjen, elg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Våknet igjen, elg? Jeg sover aldri! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg sover aldri! Jawohl! Ser opptak av charterfeber nå. Kjenner jeg blir litt mindre smart for hvert minutt. Dræp mig! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Ikke rart man blir kåt vett, med alle de deilige damene som sprader rundt i samfunnet. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (22 minutter siden): Våknet igjen, elg? Er det elgjakt enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg