Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev "skræling", når du siterte meg står det "skæling", jeg har ikke redigert mitt innlegg, det er det bare å rulle opp for å se.

Å redigere sitatet når man siterer andre er meget ufint, man gjengir ikke det som ble skrevet, men vrir på det. Ikke noe alvorlig i dette tilfellet, men poenget står ...

Det var ikke gjort med vilje. Jeg lover. Jeg var nysgjerrig p hva det var. Som jeg sa tidligere.. Denne markøren hopper hit og dit.

Plutselig så er jeg på begynnelsen av hva ,  eller i midten....Men ok.. Hva er Skæling da? Skræling.. om det er et skjellsord så er det også ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Skræling er hva vikingene kalte urinnvånerne i Amerika, ikke et skjellsord, men håpte at det var noe humor i det.

Er ikke mange skrælinger igjen nå, dessverre. Og livet de har  er ikke noe særlig. Forbannede blekansikter og deres visvas!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Skræling er hva vikingene kalte urinnvånerne i Amerika, ikke et skjellsord, men håpte at det var noe humor i det.

Det er noen øl siden jeg plukket opp morsomme kommentarer som ikke er helt åpenbare mr. Sorry. Men jeg lærte nå noe. Trodde ikke det var noe fra eiriks amerikareise.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...