keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Ikke morsomt. Ok. Skal ikke spøke med det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Og ellers har dere det fint her i kveld? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Og ellers har dere det fint her i kveld? Jepp. Blitt ca 65 sider til nå. Vi har nettjulebord. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg skrev "skræling", når du siterte meg står det "skæling", jeg har ikke redigert mitt innlegg, det er det bare å rulle opp for å se. Å redigere sitatet når man siterer andre er meget ufint, man gjengir ikke det som ble skrevet, men vrir på det. Ikke noe alvorlig i dette tilfellet, men poenget står ... Det var ikke gjort med vilje. Jeg lover. Jeg var nysgjerrig p hva det var. Som jeg sa tidligere.. Denne markøren hopper hit og dit. Plutselig så er jeg på begynnelsen av hva , eller i midten....Men ok.. Hva er Skæling da? Skræling.. om det er et skjellsord så er det også ukjent for meg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jepp. Blitt ca 65 sider til nå. Vi har nettjulebord. I natt? Det er såpass ja Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): I natt? Det er såpass ja Inngangspengene er en skål, eller high five Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): I natt? Det er såpass ja Ja. Vi har drukket og ledd. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Inngangspengene er en skål, eller high five Vakta slipper gjerne inngangspenger Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Skræling.. om det er et skjellsord så er det også ukjent for meg. Skræling er hva vikingene kalte urinnvånerne i Amerika, ikke et skjellsord, men håpte at det var noe humor i det. 1 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (Akkurat nå): Vakta slipper gjerne inngangspenger Du skulle tro det.. Men du vet det.. Vakten er gjerne den som står på utsiden 😛 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 For dere som ikke vet det aklla er moderator ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Skræling er hva vikingene kalte urinnvånerne i Amerika, ikke et skjellsord, men håpte at det var noe humor i det. Er ikke mange skrælinger igjen nå, dessverre. Og livet de har er ikke noe særlig. Forbannede blekansikter og deres visvas! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Skræling er hva vikingene kalte urinnvånerne i Amerika, ikke et skjellsord, men håpte at det var noe humor i det. Det er noen øl siden jeg plukket opp morsomme kommentarer som ikke er helt åpenbare mr. Sorry. Men jeg lærte nå noe. Trodde ikke det var noe fra eiriks amerikareise. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): For dere som ikke vet det aklla er moderator ... Hehe joda.. Det står jo skrevet rett under nicket. Forsøkte bare å være litt morsom. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Du skulle tro det.. Men du vet det.. Vakten er gjerne den som står på utsiden 😛 Alltid vakter inne også, i det minste på de utestendene jeg vanker på.. Men er egentlig irrelevant. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe joda.. Det står jo skrevet rett under nicket. Forsøkte bare å være litt morsom. Når du så ekstra etter ja ... 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 aklla skrev (2 minutter siden): Alltid vakter inne også, i det minste på de utestendene jeg vanker på.. Men er egentlig irrelevant. Selvsagt har du det fint? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 God natt HYYYL! Vi våkner opp til en bedre verden! (Når vi våkner) Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Når du så ekstra etter ja ... Alltid skal du være så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg