keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Du kan komme hit for å hugge ned sitkagran. Litt obsternasig gran... Bare om jeg får lov å plage deg like mye som trærne har plaget meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Du kan komme hit for å hugge ned sitkagran. Jeg spiser sitkagran til frokost. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Bigmo33......! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Eneste jeg feiger på er å spise sjampinjong. Skræling! 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Jordbærslang hadde sin sjarm. I ettertid synes jeg synd på den gamle damen. Vi tok ikke alt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Hvor mye blåser det egentlig på Sotra?? Lo på meg brokk av min egen kommentar nå. Dette til opplysning. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Hvor mye blåser det egentlig på Sotra?? Ikke like mye som andre steder der det ikke blåser når det er vindstill mr, men like mye som det blåer andre steder når det blåser tilsvarende. Det er slik at når varm og kald .. bla bla bla.. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg spiser sitkagran til frokost. Sikkert grønt og sunt. Usikker på smak. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Skæling! WZ DT+ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Tror det er nok tull nå for min del God natt og sov søtt! 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Litt obsternasig gran... Bare om jeg får lov å plage deg like mye som trærne har plaget meg. For all del. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): WZ DT+ Ikke greit å redigere det du siterer keizer ... 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Tror det er nok tull nå for min del God natt og sov søtt! God natt og sov godt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (5 minutter siden): Eneste jeg feiger på er å spise sjampinjong. Svært forståelig! Sopp er ikke mat, men noe man kan få i underlivet. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Sov søtt med kamala Gelgen Pehmincoff coffgle Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Blir å sove en stund utover dagen. Målet får være å komme seg opp 11:30. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ikke greit å redigere det du siterer keizer ... Så kjekt da. Betaler de bra for å redigere mine "på trynet " poster mr Stormo? ' Sorry.. Jeg mente.. Whats that? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): Blir å sove en stund utover dagen. Målet får være å komme seg opp 11:30. Granca skrev (3 minutter siden): Svært forståelig! Sopp er ikke mat, men noe man kan få i underlivet. Kirketid er da kl 11.. Har dere ikke sett Biden, eller har dere høstet for mye flein? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): har dere høstet for mye flein? Ikke morsomt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Så kjekt da. Betaler de bra for å redigere mine "på trynet " poster mr Stormo? ' Sorry.. Jeg mente.. Whats that? Jeg skrev "skræling", når du siterte meg står det "skæling", jeg har ikke redigert mitt innlegg, det er det bare å rulle opp for å se. Å redigere sitatet når man siterer andre er meget ufint, man gjengir ikke det som ble skrevet, men vrir på det. Ikke noe alvorlig i dette tilfellet, men poenget står ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg