HYYYL Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Nå kommer jeg til øke innsatsen og skrive veldig dirty. Bare så folk er advart. Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Allegorien.....! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stemningsfullt på julebord. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 God kveld. Jeg kommer brautende inn for å servere skrekkmusikk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Begynner å skli veldig ut her nå!!!! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Neida. Men vi må på slang igjen! Det var artige tidMen det å bli tatt må jo nå være gøy. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): God kveld God kveld nattønske! Er du bedugget eller dritings? 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Det var artige tidMen det å bli tatt må jo nå være gøy. Jeg minnes gulrotslang i min prime. Gulrot med mye jord på og knallgode. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 føkkings pc. Pilen flyr i hytt og pine. Det å gå på slang var jo artig.. men det er jo ikke trær igjen nesten. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Det var artige tidMen det å bli tatt må jo nå være gøy. Du feiger vel for faen ikke ut? Er du ikke stril da?? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Jeg har gått ufattelig mye på slang i min ungdom 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Det å gå på slang var jo artig.. men det er jo ikke trær igjen nesten. Hvor mye blåser det egentlig på Sotra?? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): God kveld nattønske! Er du bedugget eller dritings? God aften. Buffet på hotellet 14:00 senere i dag, så holder meg relativt rolig. Vil helst ha matlyst når jeg er der og ikke ende opp slik: 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): Jeg minnes gulrotslang i min prime. Gulrot med mye jord på og knallgode. Det tenker jeg. Aldri gjort det. Men naboen hadde noe knall rabargra og plommer, og en annen med noen knall åærer vi var livredd for å stjele.. ryktet var han hadde hagle med salt.. artige tider.. Kan vi gjøre det igjen? 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): føkkings pc. Pilen flyr i hytt og pine. Det å gå på slang var jo artig.. men det er jo ikke trær igjen nesten. Du kan komme hit for å hugge ned sitkagran. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg har gått ufattelig mye på slang i min ungdom Du vokste jo opp i selveste slangbygda! Og så nådde du opp til toppene, Mr Flaggstang! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Du feiger vel for faen ikke ut? Er du ikke stril da?? Eneste jeg feiger på er å spise sjampinjong. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvor mye blåser det egentlig på Sotra?? Mange skalla menn der, vet ikke om det er en sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Tror jeg må sende en melding til min cousin Bigmo33 i USA nå, mye sirkelargumentasjon på CNN nå, han må inn å moderere ... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du vokste jo opp i selveste slangbygda! Og så nådde du opp til toppene, Mr Flaggstang! Det er korrekt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg