Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 * Låser døra * tar av trusa og setter rumpa ned på toalettskålen * Låser opp døra med reservenøkkelen til toalettet * Kan du gi faen eller, jeg sitter her og driter liksom! Psychojævel Jeg skulle bare se om reservenøkkelen funka her. Ro ned litt ‘a Bare lukk igjen døra og finn nøkkelen til leiligheten min! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Yes. He's moves are the weakest! Annie beveger seg bra da. Mye bedre enn Bob. Hadde vi hatt Bob her enda om det ikke var for Marihuana, så sier jeg tilintetgjør marihuana. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ryktes at Putin gir seg neste år pga helseproblemer. Hva kommer da...? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ryktes at Putin gir seg neste år pga helseproblemer. Hva kommer da...? Ryktet i Kreml sier at han trenger litt varme og hyggelige folk, så han skal til Granca for å komme seg. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 7 MILLIARDER visninger. Hallo i .....! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Det er jo julebord så da må vi ha 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ryktet i Kreml sier at han trenger litt varme og hyggelige folk, så han skal til Granca for å komme seg. Skal han spise nisperos? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Anderson Cooper herjer med Trump nå.... 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skal han spise nisperos? Regner med det blir noe gode greier fra Russland han ha med seg...Dere får sikkert smake. Eller lov å smake noe annet av og til..Har hørt at salt brød og kald suppe er en vinner der. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Dios mio, que cuerpo! Herregud, for en kropp! I Despacito... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Anderson Cooper herjer med Trump nå.... Dævelen og. Jeg er for opphengt i julebordet.. får jo knapt med meg noe. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): gode greier Gled deg til å smake nisperos... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Gled deg til å smake nisperos... Høres ut som en tvilso grønnsak mr. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Anderson Cooper herjer med Trump nå.... Det har han gjort lenge, ei overvektig skilpadde som ligger på ryggen og kaver blant annet ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Nisperos. Litt som gærgoe plommer. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): ei overvektig skilpadde som ligger på ryggen og kaver blant annet ... Bassen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ah, nisperos Don Granca ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Høres ut som en tvilso grønnsak mr. Neida. Men vi må på slang igjen! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Nå kommer jeg til øke innsatsen og skrive veldig dirty. Bare så folk er advart. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Bassen? I dette tilfellet ikke, men ser allegorien ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg