Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Grancas erotiske noveller på diskusjon.no Please telle me it aint so Kunne kommet med noen fra Grancen. Blir ikke i natt... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tina Turner også på slutten der.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Akkurat det der er den aller største forskjellen på USA og Norge -vel det kan sikkert diskuteres Men tenk dere Erna avslutte hver tale med "Gå med herren" eller "Prise herren" HALLO I LUKEN! Tvi vøre! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Got it. Inn til høyre bak stolen der? Jepp. Jeg kan vise deg, det er et gammelt bygg vettu. Med kriker og kroker. Her er det. Ok.. kan jeg få litt privatliv eller? (smiler nervøst) Såklart.. men skal du nummer 1 eller nummer 2? Eh, hva faen?! Jeg må skikkelig på do nå liksom, så bare finn nøkkelen imens jeg gjør mitt. Jesus christ Selvsagt. My bad Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hepp folkens. Den som kødder med Bob kødder med meg- Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Føsj!! Var da ikke jeg som siterte noe.. Men jeg kan Woe to you oh earth and sea. For the devil send the beast with wrath. And he know his time has come. Let he who hat understanding reckon the number of the beast, for it is a human number. It`s number is sixhudredandsixtysix. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Til Trump og folkene hans; Your moves are weak... 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Kunne kommet med noen fra Grancen. Blir ikke i natt... Helt ok om du ikke kommer med de en annen natt også mr 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Hepp folkens. Den som kødder med Bob kødder med meg- HEEEEEEEEEEEEEEPP Tyttebær, klassisk drikkevise det der! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Til Trump og folkene hans; Your moves are weak... Hvor langt id tar det nå da før vi får se donalden igjen da? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Til Trump og folkene hans; Your moves are weak... Donald hadde fortjent noe denne natten Et kraftig spark i bjellene, altså! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Dyktig dame fra Bergen. Dyktig stjert oxo. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): HEEEEEEEEEEEEEEPP Hør bokstavene du sier, bare med Trump sin stemme. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Your moves are weak! How dare you? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Donald hadde fortjent noe denne natten Et kraftig spark i bjellene, altså! Du hadde ikke truffet. må ha noe lystig Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Visste du ville dra frem den igjen ja Granca, men jeg har jo rett. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Visste du ville dra frem den igjen ja Granca, men jeg har jo rett. Yes. He's moves are the weakest! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Det er jo julebord så da må vi ha: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg