Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 I wanna love you, every day. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 For en tale av Kamala Harris, for et maktskifte, speechless. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skjebne elns. å kødder du med meg fordi du vet jeg ikke gidder å google elns... Sov godt Owen.. Første frafalne fra julebordet? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Sengetøyet! Leste ''hengekøyen'' først. På tide å roe ned pjallingen? NEIDA!! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): For en tale av Kamala Harris, for et maktskifte, speechless. Listen var lagt ufattelig lavt etter klovnen -men fikk faktisk troen på USA igjen! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stig på! Takk.. så, hvor er nøklene egentlig? De er i nøkkelskapet. Men som sagt, så må du gjøre noe for meg hvis jeg skal gjøre noe for deg Oh my god, føler meg litt ukomfortabel her jeg. Liksom, hva må jeg gjøre for å få reservenøkkelen liksom..? Det er opp til deg. Jeg syns i alle fall du er en veldig søt jente, så jeg vet ikke hva du er villig til å gjøre Ehm takk, eh.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si as. Du har ikke et toalett jeg kan låne her? Jo. Det er bak der og til høyre Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): å kødder du med meg fordi du vet jeg ikke gidder å google elns Nei. Å dø fortjent. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Første frafalne fra julebordet? Neida, Deila ga seg tidligere 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Listen var lagt ufattelig lavt etter klovnen -men fikk faktisk troen på USA igjen! La oss ligg listen høyt da...Ta en tilfeldig låt du kan som du synes er ok...Bruk det.. så tar vi en liten hvem blir president her 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Neida, Deila ga seg tidligere Mange har gitt seg. A-menneskene. Konsumerer nuh vodka/battery. Ble i strammeste laget. Skitt au. Schaaaal! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Nei. Å dø fortjent. Ahh.. Nå har jeg glemt hva vi pratet om, men husker elns.. SKÅL 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Som før sagt. The T Threes. Fy fanen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Joe imponerer her nå! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 De kunne spart seg for fløytene... Men ja bob er konge Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Ahh.. Nå har jeg glemt hva vi pratet om, men husker elns.. SKÅL Å få sin bekomst betyr å møte sin fortjente skjebne. Stort sett døden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Joe imponerer her nå! MEEEEGET! Hvorfor skal Trumpi prøve å klore tilbake dette? Kun på grunn av sitt eget ego. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): For en tale av Kamala Harris, for et maktskifte, speechless. Håper hun blir president om 4 år. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Å få sin bekomst betyr å møte sin fortjente skjebne. Stort sett døden. Jeg velger heller å se det som at jeg får møte hyggelige folk som dere, og andre. Fortjent eller ikke, så når jeg går til min undergang, så har jeg og dere minnene, og tatt med en hva en har lært på veien. Men skjønner.. Vi må jo den veien alle.. Såå SKÅL mens vi kan !!!! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Håper hun blir president om 4 år. Det er ikke umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg