SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Just now, dengelgen said: Nope nope og nope! HALLO I TRUSA!!©™ Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Foretrekker damer som er lavere enn meg. Sikkert noe som ligger i genene tilbake til steinalderen. De er lavere enn deg når...I DONT WANNA BE BANNED 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nope nope og nope! Skandale! Blacklist er rent gull! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Foretrekker damer som er lavere enn meg. Nettopp -jeg og Granca er 1.89 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Få ut fingern a, BIDEN!! Vil legge meg snart. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 1 minute ago, Granca said: Blacklist er rent gull! Har sansen for James Spader, azza. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): HALLO I TRUSA!!©™ Ny sang? Du har hallo i trusa jeg fortsetter.. så kjører nestemann på Hallo i trusa Kom kjenn min kusa 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nettopp -jeg og Granca er 1.89 Må bli grancing soon. Det har vi kanskje fortjent . SKÅÅÅÅL!!!! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Få ut fingern a, BIDEN!! Vil legge meg snart. Tydeligvis like treg som Trump når det gjelder å dukke opp nå han har vunnet. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 7 sesonger der altså... nei ser heller 17, sytten filmer da Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): SKÅÅÅÅL!!!! Skååååååååååål! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ny sang? Du har hallo i trusa jeg fortsetter.. så kjører nestemann på Hallo i trusa Kom kjenn min kusa Nå blir det snart Raggarrock! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Må bli grancing soon. Det har vi kanskje fortjent . SKÅÅÅÅL!!!! All in good time my friend Nå har vi vel ikke engang lov å hilse på naboen. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Kamala på scenen! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Nettopp -jeg og Granca er 1.89 Hjelper ikke det når hun tar på seg høyhælene og plutselig er 1.93 ... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Nå er det litt biden og co.. pissepause lov her? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): 7 sesonger der altså... nei ser heller 17, sytten filmer da Litt Dexter over det... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): All in good time my friend Nå har vi vel ikke engang lov å hilse på naboen. Må vente litt ja! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke det når hun tar på seg høyhælene og plutselig er 1.93 ... Antar det ikke er din eller hennes ting heller da, om du tar på deg høye hæler for å utjevne. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Litt Dexter over det... Heller ikke sett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg