Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Mye som skjer vet du.. Jeg dukker opp når damene er brisen og veien til buskene er kort. Uvirkelig ærlig tilståelse! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Henner Sorry helt blank her 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ut med det nå! Vel. Etter jeg ble kidnappet så slet jeg litt med de 8 bøllene. Jeg måtte jo ha tilbake de to millionene, og ihvertfall flaskene. Jeg forsøkte å stoppe en taxi, men jeg hadde så mye av deres blod på meg, at de nok trodde jeg var ramalenede gal. Jeg fant ut det var best å ta bena fatt. Det er jo bare noen mil, så jeg tenkte WTF. Så løp avgårde. Det jeg ikke visste var at de hadde laget veisperringer for kidnapperne. Jeg ville jo ikke forklare meg, så jeg løp over svømte over puddefjorden, løp over løvstakkfjellet, løp over lyderhorn og så klatret under sotrabroen.. alt for å være på dette fine julebordet 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Det er innafor å knuffe gamle damer. Hadde nok ofret noen kalorier på henne. Virker sympatisk. Og er fremdeles fin. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Sorry helt blank her Nå da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Vel. Etter jeg ble kidnappet så slet jeg litt med de 8 bøllene. Jeg måtte jo ha tilbake de to millionene, og ihvertfall flaskene. Jeg forsøkte å stoppe en taxi, men jeg hadde så mye av deres blod på meg, at de nok trodde jeg var ramalenede gal. Jeg fant ut det var best å ta bena fatt. Det er jo bare noen mil, så jeg tenkte WTF. Så løp avgårde. Det jeg ikke visste var at de hadde laget veisperringer for kidnapperne. Jeg ville jo ikke forklare meg, så jeg løp over svømte over puddefjorden, løp over løvstakkfjellet, løp over lyderhorn og så klatret under sotrabroen.. alt for å være på dette fine julebordet Da har du fortjent en liten skåååål! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Sorry helt blank her Er det ikke bare å google, så 1881? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Granca skrev (Akkurat nå): Nå da Så på IMDB og jeg har ikke sett noenting hun har spilt i (som jeg husker da) Endret 8. november 2020 av dengelgen 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Da har du fortjent en liten skåååål! Dere også. Hadde ikke giddet var det ikke for dere. SKÅÅL Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Så på IMDB og jeg har ikke sett noenting hun har spilt i (som jeg husker da) Hun er 1,82 høy. Herlig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hun er 1,82 høy. Herlig! Småjente altså! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! Skååååååååååååååååål for fanden! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Så på IMDB og jeg har ikke sett noenting hun har spilt i (som jeg husker da) Er det ikke hun der litt tvilsomme good wife da? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Så på IMDB og jeg har ikke sett noenting hun har spilt i (som jeg husker da) Wait what? The Blacklist, X-men, How to Get Away With Murder.. osv osv 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Wait what? The Blacklist, X-men, How to Get Away With Murder.. osv osv Nope nope og nope! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 2 minutes ago, Granca said: Hun er 1,82 høy. Herlig! Foretrekker damer som er lavere enn meg. Sikkert noe som ligger i genene tilbake til steinalderen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! Hvorfor kaste bort tiden med å preik... hva f baler jeg med.. SKÅÅÅl 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Småjente altså! Akkurat passe for oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg