keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Grancer...! Jeg forbanner covid-19 Pføy! Iriterende hvor lite covid-19 bryr seg... Men hva bryr vi oss? Ha det kjekt uten å måtte håndhilse.. genialt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Grancer...! Jeg forbanner covid-19 Pføy! Er dette ikke et verbum? Ja, corona står i vegen. Kan bli etter nyttår? Men ingen ferie med mye munnbind... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Couscos er bare wannabe ris. Foretrekker Couscous fremfor ris hver dag, her blir det jo kokt ris hver dag ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vil påstå at Famke Janssen fremdeles er knuffbar til tross for at hun er 820 aar gammel. Aldri hørt om Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Neida -har du gått fra Sotra siden du er så sen? Kan jeg skylde på litt dårlig internettforbindelse, eller må jeg si det som det er? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Er det her dere har julebord? Det er vel ikke over enda? På tide du kom, unnasluntrer! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Tenker at Deila takker av. Var oppe 10 på jobb og er klar for å ta kvelden. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Foretrekker Couscous fremfor ris hver dag, her blir det jo kokt ris hver dag ... Trodde du var mer en potetmann.. no pun.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): eller må jeg si det som det er? Ut med det nå! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Kos dere videre, men oppfør dere!! Takk for i kveld! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): På tide du kom, unnasluntrer! Mye som skjer vet du.. Jeg dukker opp når damene er brisen og veien til buskene er kort. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Tenker at Deila takker av. Var oppe 10 på jobb og er klar for å ta kvelden. Kylling! Men nattinatt, DeLaila! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Aldri hørt om What?? Dr. Jean Grey I X-Men? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om Henner Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Biden taler direkte any moment now. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kylling! Men nattinatt, DeLaila! Hey, jeg hadde holdt det gående en stund når du kom!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Helt utrolig med tre instrumenter .............. og background synth. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): What?? Dr. Jean Grey I X-Men? Har kun sett den første og da fikk jeg kinobiletten gratis 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 6 minutes ago, Granca said: knuffbar Det er innafor å knuffe gamle damer. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Rapporter Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Hey, jeg hadde holdt det gående en stund når du kom!! Den er grei! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg