Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det er jo poenget. Det kan jo hende du kjenner ham, jeg "kjenner" deg, og jeg kjenner/vet av begge. Ikke umulig. Hva heter han til fornavn? Jeg heter ikke Børre. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Noldus! Hørte at han kan bli kastet ut av Twitter fordi han er "flagget" 12 ganger denne uken -men ingenting skjer nå siden han er folkevalgt -i januar 2021 derimot..... 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ikke umulig. Hva heter han til fornavn? Jeg heter ikke Børre. Kan ikke si fornavn her, men Børre ville vært way off. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Unnskyld?! Vaktmester: Hva? Eh, jeg kommer meg ikke inn, jeg Har du ikke nøkkel? Jo, men jeg har mista den. Kunne du låst opp for meg? Det kan jeg ikke. Jeg vet ikke hvem du er, og jeg låser ikke opp for hvem som helst! Eh, jeg er nyinnflytta her.. men du kjenner meg kanskje fra TV? Har du sett Kompani Lauritzen.. eller Skal vi danse? (smiler bredt med tenna) Jeg ser ærlig talt ikke på noe annet enn fotball på TV. Beklager, jeg vet ikke hvem du er og kan ikke hjelpe deg uansett hvor søt du spiller Please da, jeg må inn liksom. Jeg skal rekke masse og det er sykt stress nå liksom. Er det noe jeg kunne gjort for at du forandret mening? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Babyen gråter visst enda: Trump: – Jeg vant valget President Donald Trump gjentar lørdag kveld på sin Twitter-profil at det er han som er vinneren av valget. – Jeg vant valget. Jeg fikk 71 millioner lovlige stemmer, skriver han. Videre påstår Trump at fæle ting foregikk som de utsendte valgobservatørene ikke fikk lov til å se. – Dette har aldri skjedd før, millioner av poststemmer ble sendt til mennesker som aldri spurte om dem, skriver Trump. Vanskelig å forstå hva han prøver på, tror dere han vil delta på innsettelsen av Joe Biden 20. januar 2021? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hvor høy er promillen på folk her? Jeg kom sent i gang og har spist nattmat til ølen så tipper jeg er på 0.1 (!) 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hu du ønsker skal drite på deg? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vanskelig å forstå hva han prøver på, tror dere han vil delta på innsettelsen av Joe Biden 20. januar 2021? Det må han faktisk. Kjærringa ville nok vært sjeleglad om hun slapp. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hvor høy er promillen på folk her? Jeg kom sent i gang og har spist nattmat til ølen så tipper jeg er på 0.1 (!) Hva faen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Vanskelig å forstå hva han prøver på Han lever i en parallell virkelighet 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Hu du ønsker skal drite på deg? Er det hu her som tørker også? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hva faen? Var det mye? Neida - den er sikkert 0.8 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hvor høy er promillen på folk her? Over 1,5 ....................... trur eg. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Demokratenes Joe Biden har blitt utropt som valgets vinner, og har varslet at han vil holde sin seierstale i hjembyen Wilmington i Delaware rundt klokken 02 natt til søndag norsk tid. 2 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Endret 8. november 2020 av HYYYL 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Er det hu her som tørker også? Blir vel Mawk som vanlig 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Har sikkert 1,3 i promille, som seg hør og børre. Sikker med en g-streng på hodet over Valdresflye og er i skikkelig partystemning. Angrer seff for at jeg ikke festet mer på Granca i vinter da jeg hadde sjansen... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Lenny Kravitz nå Litt for bråkete for Granca tenker jeg... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har sikkert 1,3 i promille, som seg hør og børre. Sikker med en g-streng på hodet over Valdresflye og er i skikkelig partystemning. Angrer seff for at jeg ikke festet mer på Granca i vinter da jeg hadde sjansen... Får et litt annet perspektiv på ting og livet under denne pandemien, og ikke minst mye tid til å tenke.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg