Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld?!

Vaktmester: Hva?

Eh, jeg kommer meg ikke inn, jeg

Har du ikke nøkkel?

Jo, men jeg har mista den. Kunne du låst opp for meg?

Det kan jeg ikke. Jeg vet ikke hvem du er, og jeg låser ikke opp for hvem som helst!

Eh, jeg er nyinnflytta her.. men du kjenner meg kanskje fra TV? Har du sett Kompani Lauritzen.. eller Skal vi danse? (smiler bredt med tenna)

Jeg ser ærlig talt ikke på noe annet enn fotball på TV. Beklager, jeg vet ikke hvem du er og kan ikke hjelpe deg uansett hvor søt du spiller

Please da, jeg må inn liksom. Jeg skal rekke masse og det er sykt stress nå liksom. Er det noe jeg kunne gjort for at du forandret mening?

Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Babyen gråter visst enda: 

Trump: – Jeg vant valget
President Donald Trump gjentar lørdag kveld på sin Twitter-profil at det er han som er vinneren av valget. – Jeg vant valget. Jeg fikk 71 millioner lovlige stemmer, skriver han. Videre påstår Trump at fæle ting foregikk som de utsendte valgobservatørene ikke fikk lov til å se. – Dette har aldri skjedd før, millioner av poststemmer ble sendt til mennesker som aldri spurte om dem, skriver Trump. 

Vanskelig å forstå hva han prøver på, tror dere han vil delta på innsettelsen av Joe Biden 20. januar 2021?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Har sikkert 1,3 i promille, som seg hør og børre. Sikker med en g-streng på hodet over Valdresflye og er i skikkelig partystemning. Angrer seff for at jeg ikke festet mer på Granca i vinter da jeg hadde sjansen...

Får et litt annet perspektiv på ting og livet under denne pandemien, og ikke minst mye tid til å tenke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...