Elgen. Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skååååååååå Skåååååååååååål! Aiai, Samantha Fox på MTV 80's! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Drikkelek? Helge er kjent som kongen av drikkeleker. Helt til Tix tok over. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Del Skrevet 7. november 2020 2 minutes ago, lsklars said: Tror du han vasker toalettene selv? Haha, neppe! Får kanskje hjelp av stamgjesten Trekkspill-Kari. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Prøvde meg en tur ut på stuegulvet nå. Uvirkelig bouncy bakke! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Virker som om det er konkurranse om å ha minst mulig toilett der nede. Knalltøft å vinne den konken. Uvirkelig! Toalett på bensinstasjon på Filippinene. (Dette er ganske vanlig) https://www.abcnyheter.no/sedenne/v/195460571/-dette-toalettet-er-bare-helt-latterlig?jwsource=cl 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Trekkspill-Kari. Er det samme person som Banjo-Kari? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Om utestedene blir stengt i romjulen får vi samles til julefyll her i stedet. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Om utestedene blir stengt i romjulen får vi samles til julefyll her i stedet. Det blir det vel uansett ... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Fin gjeng vi er inne på VGD og her nå som ambassadørene har tatt litt tak og rensket opp. Må være noen år siden det var så lungt! SKÅÅÅÅL! Endret 8. november 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Om utestedene blir stengt i romjulen får vi samles til julefyll her i stedet. Den er god -men feirer jul i Hardanger så da blir det lite forum-rølp 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): SKÅÅÅÅL Skåååååååååål! Har åpnet en ny Hansa Premium 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. november 2020 Forfatter Del Skrevet 8. november 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Er det samme person som Banjo-Kari? Tvilsomt. Dette er trekkspill-Kari. Hyggelig dame, tok noen drinker sammen henne hver fredag/lørdag sist jeg var der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Samantha Fox Samantha Tetts? Uansett for mye drikke igjen i hylla. Kan dere hjelpe? Også med støvtørking? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (2 minutter siden): SKÅÅÅÅL! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL Deila og folkens!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Tvilsomt. Dette er trekkspill-Kari. Hyggelig dame, tok noen drinker sammen henne hver fredag/lørdag sist jeg var der. Jøye meg for noen udyr. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Babyen gråter visst enda: Trump: – Jeg vant valget President Donald Trump gjentar lørdag kveld på sin Twitter-profil at det er han som er vinneren av valget. – Jeg vant valget. Jeg fikk 71 millioner lovlige stemmer, skriver han. Videre påstår Trump at fæle ting foregikk som de utsendte valgobservatørene ikke fikk lov til å se. – Dette har aldri skjedd før, millioner av poststemmer ble sendt til mennesker som aldri spurte om dem, skriver Trump. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Granca skrev (26 minutter siden): Neppe. Spiller nesten bare med kjente. Men nice try. Han har nok spilt med Børrebass, da. Det er jo poenget. Det kan jo hende du kjenner ham, jeg "kjenner" deg, og jeg kjenner/vet av begge. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Babyen gråter visst enda: Trump: – Jeg vant valget President Donald Trump gjentar lørdag kveld på sin Twitter-profil at det er han som er vinneren av valget. – Jeg vant valget. Jeg fikk 71 millioner lovlige stemmer, skriver han. Videre påstår Trump at fæle ting foregikk som de utsendte valgobservatørene ikke fikk lov til å se. – Dette har aldri skjedd før, millioner av poststemmer ble sendt til mennesker som aldri spurte om dem, skriver Trump. Noldus! Hørte at han kan bli kastet ut av Twitter fordi han er "flagget" 12 ganger denne uken -men ingenting skjer nå siden han er folkevalgt -i januar 2021 derimot..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg