Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hepp forresten! BB. Hepp ja. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Stakk som snarest innom Dagbladet Debatts kombinerte valgvake og julebord nå. Uvirkelig tomt. Kom noen gråte- og klynkelyder fra ei tønne i hjørnet... Glemte at jeg så noen tafatte tafseforsøk der. På seg selv, faktisk... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Får si som en kompis av meg når han skulle bryte inn i en samtale for å sjekke opp en dame. "Æ like Flækksnes". Bruken han den fremdeles? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Bruken han den fremdeles? Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Bleieskift på gang. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Blir nå borte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Bruken han den fremdeles? Han har blitt mer sofistikert med tiden, og hatt noen forhold. Det gikk så galt at han, som den Fleksnestypen han var, endte opp med å bli ihuga golfspiller. Verden går under. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) lsklars skrev (2 minutter siden): Bleieskift på gang. Hva med hu her? Eller går det på omgang? Endret 7. november 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hva med hu her? Eller går det omgang? Jeg har vakt i morgen så har skift nå til kl 12 i morgen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): endte opp med å bli ihuga golfspiller. Grusom skjebne! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 11 minutes ago, Granca said: Stakk som snarest innom Dagbladet Debatts kombinerte valgvake og julebord nå. Uvirkelig tomt. Kom noen gråte- og klynkelyder fra ei tønne i hjørnet... LOL Nice try 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): LOL Nice try Herlig underholdning! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Grusom skjebne! Forundrer meg ikke en kalori om du har spilt mot ham. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Just now, dengelgen said: Herlig underholdning! Feires med god biff og løk.. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kan noen hjelpe Helge på Dagbladet debatt? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Helge....! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Just now, lsklars said: Kan noen hjelpe Helge på Dagbladet debatt? Link? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Underholdende type denne Helge på Dagbladet. Terningkast 5. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Forundrer meg ikke en kalori om du har spilt mot ham. Neppe. Spiller nesten bare med kjente. Men nice try. Han har nok spilt med Børrebass, da. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Link? https://debatt.dagbladet.no/discussion/260/huslos-familie-pa-3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg