Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Ja, av evt. rotter, særlig Ja, f.eks. Eller barna. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Denne er fin fra salige Jon... 1 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 6 minutes ago, dengelgen said: Aften Mr.Fawk! Fester du med Urge og Litago? Skåååååååååål! Fester? Er dette det julebordet KommersK snakket om? Tenkte jeg skulle dele en sexfantasihistorie med dere, men den er grov, og jeg vil ikke bokstavlig talt være en party pooper. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Yiddo10 skrev (9 minutter siden): Hva er deres tanker om å ha Borat som far? Ale fikk ikke middag av mamma. Endret 7. november 2020 av HYYYL 4 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Denne er fin fra salige Jon... Du, Sverre! Kom hit med en eneste gang! Gi meg den pølsa! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Mawk når hun er ute for å kjøpe Urge til guttebassen. 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kentinho skrev (2 minutter siden): Ja, f.eks. Eller barna. Har du virkelig barn som sniker seg i kjelleren etter godsaker? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Deila skrev (8 minutter siden): Ingen bombe at Kent er mest opptatt av rumpe, pølser og sæd også her inne. Mener du han som ikke visste hva en puma var? Og heller ikke visste at det var valg i USA nå, og at Anne Grethe Preus er død for lenge siden? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Alle fikk ikke middag av mamma. For et voldsomt raseri. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 1 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Har du virkelig barn som sniker seg i kjelleren etter godsaker? De oppholder seg der utenom skoletid. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Her en musikk til og med Granca kan like! Utrolig! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Tenkte jeg skulle dele en sexfantasihistorie med dere, men den er grov, og jeg vil ikke bokstavlig talt være en party pooper Nja -det kan du bare drite i Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Mener du han som ikke visste hva en puma var? Og heller ikke visste at det var valg i USA nå, og at Anne Grethe Preus er død for lenge siden? Ikke glem Stenmark. Kent er en legende. Og fant kanskje ikke opp kruttet. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Mener du han som ikke visste hva en puma var? Og heller ikke visste at det var valg i USA nå, og at Anne Grethe Preus er død for lenge siden? Kort og godt oppsummert. Tror faktisk du fikk med alt. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Er faktisk hjemme hos mamma en tur denne helgen. Hun nekter å legge seg, så jeg får litt alenetid. Er det sånn for deg hver dag, Ale? 1 2 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Jeg visste at det var valg i USA og at Preus var død. Hvorfor sprer du fake news? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Her en musikk til og med Granca kan like! Utrolig! dengelgen skrev (2 minutter siden): Her en musikk til og med Granca kan like! Utrolig! Herlig partymusikk! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Ale når mor ikke har kjøpt Urge og smash. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg