HYYYL Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er vel ikke så mye eldre enn deg men sliter litt med søvnproblemer, spesielt etter valget i USA Tipper du er 10-15 år eldre. 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): men du har vært etterlyst i en god time+ Godt dere har savnet meg! Skåååååååååååler med en Hansa Premium 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Kentinho skrev (10 minutter siden): Selvfølgelig, du kan gjøre hva du vil med de. Da koker jeg dem en dag. Men hvis pølsene lander på gulvet osv, da må jeg jo kaste dem hvis det har gått tre sekunder. Evt. vaske dem. Endret 7. november 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Dengfelgen etter middagsluren på 5 timer. 1 1 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er vel ikke så mye eldre enn deg men sliter litt med søvnproblemer, spesielt etter valget i USA Er du over 40? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Katta til HYYYL etter operasjonen: 3 1 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Da koker jeg dem en dag. Men hvis pølsene lander på gulvet osv, da må jeg jo kaste dem hvis det har gått tre sekunder. Så lenge du likevel har tenkt å koke de så kan de bare ligge på gulvet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Hvordan god jobb tror dere jeg hadde gjort som AMB på den andre siden? Her kan dere bruke deres kunstneriske frihet til å svare. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kentinho skrev (Akkurat nå): Er du over 40? Mye vi ikke vet om Deng, dette må frem i natt. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) SirOwen skrev (1 minutt siden): Katta til HYYYL etter operasjonen: Dagens beste hittil. Jeg lo. Strålende Owen. Endret 7. november 2020 av lsklars 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Godt dere har savnet meg! Skåååååååååååler med en Hansa Premium SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kentinho skrev (Akkurat nå): Så lenge du likevel har tenkt å koke de så kan de bare ligge på gulvet. Da kaster jeg jo dem! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Hehe, jeg fikk AMB til å slette et innlegg Knaxern skrev om meg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Just now, Yiddo10 said: Hvordan god jobb tror dere jeg hadde gjort som AMB på den andre siden? Her kan dere bruke deres kunstneriske frihet til å svare. Tviler på at folk vil gjenkjenne autoritet hos en med musefletter. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hvordan god jobb tror dere jeg hadde gjort som AMB på den andre siden? Terninkast 6. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Strålende felgen. Var SirOwen som sendte inn tho. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kentinho skrev (2 minutter siden): Er du over 40? Ja 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Tviler på at folk vil gjenkjenne autoritet hos en med musefletter. Det synes jeg var ærlig. Tror du Bolle klipp hadde vært bedre? 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Den dagen jeg blir AMB skal jeg slette alle innlegg i VGD. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Var SirOwen som sendte inn tho. JA JEG RETTET PÅ DET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg