Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Følger forøvrig HYYYL sine anbefalinger i do-etikette i aften, og sitter og pisser. For å være på den sikre siden etter hvert. Gayscore? Må bli 10/10. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 1 minute ago, Granca said: Gayscore? 2600. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Beklager at eg ikke har vøre her før, men hadde store problemer med et alligator der krypede opp av mitt Toalett. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Ale når mor ikke har laget middag. 1 2 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Følger forøvrig HYYYL sine anbefalinger i do-etikette i aften, og sitter og pisser. For å være på den sikre siden etter hvert. Gayscore? Sikkert den mest praktiske måten å tømme sæden ut av ræva uten at det renner nedover lårene dine. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Bedre sent enn aldri, Deng! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 For øvrig har jeg fått urovekkende meldinger fra en av mine mest troverdige kilder. Trump vurderer å bli manager for Tottenham Hotspur. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Minner igjen om tommelplikten . bør jo da være minst 5 pr innlegg. Nå ligger det bare på 2-3. Noen skulker! Men skål, og velkommen til syvsoverelgen! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Bedre sent enn aldri, Deng! Sent? Ble len liten middagslur her 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 2 minutes ago, Kentinho said: Sikkert den mest praktiske måten å tømme sæden ut av ræva uten at det renner nedover lårene dine. Shots FIRED. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kent og thpe på pride i sommer. 2 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Sent? Ble len liten middagslur her Hvor gammel er du? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Just now, dengelgen said: liten 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Kentinho skrev (3 minutter siden): Sikkert den mest praktiske måten å tømme sæden ut av ræva uten at det renner nedover lårene dine. Hvem er du for et rasshøl? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Sent? Ble len liten middagslur her Ok kanskje ikke sent, men du har vært etterlyst i en god time+ Endret 7. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Sent? Ble len liten middagslur her Lur på en lørdag. Er du 120 år? 1 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Er vel ikke så mye eldre enn deg men sliter litt med søvnproblemer, spesielt etter valget i USA 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg