Sir Ale Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Er nok ikke tilfeldig at jeg vant to dager på rad i Kaffeslabberasstråden. Innlegget går lettere gjennom når man er utenfor Topic. Jeg ble fratatt mine seiere i ettertid, og det kommer til å skje med deg også, Owen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Just now, dengelgen said: Tenk deg en teppebelagt mus som skriver nynorsk? Aiai Fungerer greit som slankemiddel å tenke på det, ja.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Med mindre Demses har gjort et (stats)kupp og blitt eneveldig diktator, gjelder de skrevne regler ? Det er så enkelt at jeg er eneveldig diktator, så får de som er uenige prøve seg på et statskupp. Det vil ikke lykkes! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Jeg ble fratatt mine seiere i ettertid, og det kommer til å skje med deg også, Owen. Skandale, all den tid dette ikke er hjemlet i regelverket Lenke til kommentar
Granca Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Var det Ikke De urørlige som skulle være enestående? Grei 5'er. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Jeg ble fratatt mine seiere i ettertid, Ikke i ettertid, på stedet! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Det er så enkelt at jeg er eneveldig diktator, så får de som er uenige prøve seg på et statskupp. Det vil ikke lykkes! Bukken og havresekken comes to mind. Sore loser har en umiskjennelig eim av den famøse Mosselukta, knegg. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): klasse Kom med noen klasseforslag fra de ti siste aar, da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): De urørlige Aha - det er endelig en fransk film jeg har sett, den var nydelig! Den am. remaken var søppel (så traileren) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Moss er koselig og jeg innrømmer gjerne at det var jeg som fant opp sitatet "jeg skal drekka tran i Moss, Moss, Moss" Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Sore loser har en umiskjennelig eim av den famøse Mosselukta, knegg. Nådda!!? Her kjennes bare lukten av seier og lyden av haggel! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) dengelgen skrev (Akkurat nå): Aha - det er endelig en fransk film jeg har sett, den var nydelig! Den am. remaken var søppel (så traileren) Du har vel sett Amelie? Kanskje tidenes film. Endret 24. februar 2020 av Granca Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Klassefilmer siste ti år: Her The Revenant The Master Jagten Manchester By The Sea Oslo 31. august Shame Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Kom med noen klasseforslag fra de ti siste aar, da. The Florida Project, Cop Car, Fish Tank (2009 men meget god)Jagten Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Nådda!!? Her kjennes bare lukten av seier og lyden av haggel! Hehe, tipper den kom med en bismak, akkurat som titlene til jukselaget i England burde. Hvis 23.59 i det hele tatt skal bli tatt seriøst som en konkurranse, er det to ting som er viktig. For det første bør de skrevne regler følges (ikke tilfelle her), og så må det jevnlig presenteres en resultatliste (heller ikke tilfelle her). Har sendt mail til CAS om denne skandalen. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Jagten Mads Mikkelsen er jo bare sjef. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): The Florida Project, Cop Car, Fish Tank (2009 men meget god)Jagten Bare sett Jagten av disse. 5.5/6. Skremmende saker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 23:59 er på ingen måte seriøst, men å sende mail til CAS syns jeg du burde holdt deg for god til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Amelie? Sett men likte ikke den noe særlig, så den kino med en hel gjeng fra Filmskolen på Lillehammer og det beskjemmet kanskje min opplevelse en smule. Jeg ble ikke med på hypen for å si det slik. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Michael Fassbender er spinnvilt god i Shame. Må ta et gjensyn snart, men det er en av de som filmene man kjenner i kroppen ett døgn etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg