Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): jeg har, men sto over, selv om hun kunne vært min datter Uvirkelig! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Hadde jeg latt Marte Bratberg bæsje på meg? Absolutt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Du fikk fyken "live" på TV? Nei, men Se og Hør tilbød seg å spandere sydentur på oss hvis de fikk bli med og ta bilder... Kom inte på frågan!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Absolutt. Uvirkelig "nedhissende"! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 2 minutes ago, Mr Fawk said: Hadde jeg latt Marte Bratberg bæsje på meg? Absolutt. Psykt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Høykvalitet. Flott! Er forøvrig veldig svak for gravlaks. Med dill og sennepssaus. Knallgodt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Nei altså .... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Har Deila slokna i sofanen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): gravlaks. Er som navnet sier, laks fra graven, røykelaks med samme tilbehør er mye bedre. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Har Deila slokna i sofanen? Han skal på jobb i morgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): røykelaks med samme tilbehør er mye bedre. Enig! Meget nam! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 1 minute ago, dengelgen said: Han skal på jobb i morgen Det skal jo jeg også... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Visste dere forresten at Nevada betyr ''snødekt'' på spansk? Uvirkelig navn på den ørkenstaten... Snø er altså ''nieve'', alias djevelens verk. Som igjen er ''el trabajo del diablo'' på spansk... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Det skal jo jeg også... Når? Kan være han begynner før deg Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Donalds frokost: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Snø er altså ''nieve'', alias djevelens verk. Her har vi en artig liten sak som tar for seg detter tema: 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Det er her jeg og Bagheera skulle vært i morgen: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 4 minutes ago, dengelgen said: Kan være han begynner før deg Maybe baby. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Her har vi en artig liten sak som tar for seg detter tema: For en vanvittig dårlig sang -var ikke dette til ski-VM i Trondheim-97? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Rapporter Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): For en vanvittig dårlig sang -var ikke dette til ski-VM i Trondheim-97? Denne kom ut når jeg jobbet i en butikk som solgte musikk, overdriver ikke at det var var vanskelig å holde seg oppreist når jeg hørte den første gangen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg